استاندار آذربایجان غربی؛

انتظار ۱۳ هزار زوج آذربایجان غربی برای دریافت وام ازدواج

استاندار آذربایجان غربی گفت:۱۳ هزار زوج آذربایجان غربی در صف انتظار وام ازدواج هستند.

انتظار ۱۳ هزار زوج آذربایجان غربی برای دریافت وام ازدواجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان امروز در جلسه شوراری استان آذربایجان غربی با اشاره به وام ازدواج جوانان گفت:در سال ۹۵، ۴۵ هزار و ۲۷۵ نفر در استان وام ازدواج دریافت کردند؛ امسال نیز در ۵ ماهه نخست سال، ۲۴ هزار و ۴۲۲ نفر وام ازدواج دریافت نموده‌اند و ۱۳ هزار نیز در صف انتظار دریافت وام هستند که در همین راستا بانک های عامل استان را مکلف کرده‌ایم تا پایان شهریور وام این ۱۳ هزار نفر را پرداخت کنند.

سعادت ادامه داد:در هفته دولت ۹ ورزشگاه و پروژه ورزشی در آذربایجان غربی  افتتاح شد که ۲ طرح آن مربوط به بخش خصوصی و ۷ طرح دیگر با اعتبارات بخش دولتی احداث شده است.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ارومیه مهد والیبال کشور است گفت :برای تقویت و حمایت از ورزش والیبال مجرب‌ترین آکادمی والیبال کشور  در ارومیه ساخته می شود و اوایل آبان ماه به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار آذربایجان غربی افزود: در همین راستا در صورت مساعدت وزارت ورزش و جوانان برای ساخت ورزشگاه ۱۲ هزاری نفری والیبال در ارومیه، آماده هستیم از محل کمک‌های فنی و اعتباری به این پروژه کمک کنیم.

سعادت  با اشاره به احیای واحدهای تولیدی و اشتغال زایی برای جوانان گفت: سال گذشته با سرمایه گذاری در واحدهای تولیدی برای ۳۲ هزار نفر شغل ایجاد شده است و امسال نیز احیای ۶۳۰ واحد تولیدی با ۹۰۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد که تاکنون ۳۱۳ واحد ثبت شده که از این تعداد، ۱۲۲ واحد تأیید و ۳۶ واحد نیز به بانک‌ها معرفی شده است.

انتهای پیام/م

 

آکادمی والیبال آذربایجان غربی به زودی افتتاح می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.