شهردار منتخب یزد؛

برای جهانی ماندن تلاش می‌کنیم

جمالی نژاد؛ باید یک فهم جدیدی را برای مخاطبان ایجاد کنیم تابرای جهانی ماندن یزد تلاش کنند.

برای جهانی ماندن تلاش می‌کنیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ غلامعلی سفید رئیس شورای شهر یزد گفت: از ۴۲ نفری که در لیست برای شهرداری معرفی شدند پس از بررسی‌های بسیار، اعضای شورا به دوازده نفر رسیدند که ۵ نفر از این‌ها انصراف دادند و ۷ نفر برای ارائه برنامه دعوت شدند تا در جلسات حضوری به ارائه برنامه‌ها و طرح‌های خود بپردازند.

وی تصریح کرد: در نهایت مقرر شد بین آقایان سیدحسینی و جمالی نژاد رای گیری انجام شود که جناب سیدحسینی انصراف خود را اعلام نمود و در نهایت در صحن شورا رای گیری برای آقای جمالی نژاد انجام شد و با ۱۱ رای ایشان به عنوان شهردار انتخاب شد.
 
غلامعلی سفید به ویژگی‌های شخصیتی جمالی نژاد پرداخت و افزود: دارای دکتری مدیریت برنامه ریزی شهری است و حضور در بخش‌های مختلف شهرداری تا شهردار چند شهر در کارنامه ایشان است و به امور شهرداری اشراف کامل دارد.

حمیدرضا قمی دیگر عضو شورای شهر یزد هم در این نشست به راه اندازی سیستم پخش آنلاین جلسات شورا اشاره کرد و گفت: از اولین جلسه شورای پنجم پخش زنده از صحن شورا بر روی سایت شورای شهر یزد قرار گرفت و این امر که جزو طرح‌هایی بود که در راستای شفافیت و دسترسی آسان به جلسات بود، محقق شد و هر هفته روز‌های شنبه و چهارشنبه که جلسات برگزار می‌شود همشهریان و خبرنگاران محترم می‌توانند جلسات را مشاهده کنند و در جریان آخرین تصمیمات ما قرار بگیرند.
 
محسن عباسی با اشاره به فرصت‌های جهانی شدن یزد گفت: هرسال اقدامات شهر جهانی مانیتورینگ می‌شود و کلیه فعالیت‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد تا الزامات جهانی به درستی رعایت شود که وظیفه ما در این راه سخت و حساس است و باید به درستی این اتفاق خوب را با عملکرد خود حفظ نماییم.
 
عضو شورای شهر یزد افزود: فرصت‌های فرهنگی باید مدنظر باشد و دنیا حفاظت فرهنگی را مورد توجه قرار داده که ثبت جهانی می‌تواند فرصت فرهنگ ساز باشد و همین امر می‌تواند از مهمترین دستاورد‌های ثبت جهانی باشد و این اتفاق بزرگ که برای یزد رقم خورد سبب ارتقا شخصیت فرهنگی افراد می‌شود.

مهدی جمالی نژاد شهردار منتخب یزد هم در این جلسه ضمن تبریک عید قربان و هفته دولت به ثبت جهانی یزد پرداخت و اظهارداشت: در ثبت جهانی در ابتدا باید از مردم تشکر کرد که بافت تاریخی را حفظ کردند و این میراث به جا مانده از گذشته را محافظت نمودند و همچنین دانشگاهیان، بازاریان و مسئولین امر که در این راه تلاش‌های بسیاری را انجام دادند.
 
مهدی جمالی نژاد تصریح کرد: ماندن ثبت جهانی بسیار مهم است و باید یک فهم جدید از این ثبت را برای مخاطبان ایجاد کنیم تا همه برای حفظ و حراست از آن تلاش کنند و از دوستانی که در این جمع مبارک حضور دارند تقاضا دارم تا روی برند شهر یزد کار علمی و کارشناسی داشته باشند و در نشست‌های خود به این موضوعات بپردازند و شهرداری را یاری کنند.

انتهای پیام/ا

جلسه اعضای شورای شهر و شهردار منتخب  یزد با حضور استاندار یزد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار