راه‌یابی ۳ هنرمند خراسان شمالی به جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: سه هنرمند از خراسان شمالی به مرحله نهایی بیست و چهارمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان راه یافتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛  ابوالحسن حیدری معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: پس از داوری‌های انجام شده و از بین آثار ارسال‌شده به بیست و چهارمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان، سه نفر از هنرمندان استان برای شرکت در مرحله نهایی این جشنواره در شهر کرمان پذیرفته شدند.

وی با اعلام اسامی راه‌یافته به این مرحله افزود: حسام‌الدین جواد زاده در رشته تصویرسازی، سید حسین فرخی در رشته نقاشی و محمدرضا علی پور در رشته پوستر، هر سه از شهرستان بجنورد در مرحله نهایی جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان حضور خواهند داشت.

حیدری گفت: مرحله نهایی بیست و چهارمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان از تاریخ ۲۰ تا ۲۳ شهریورماه سال جاری در استان کرمان و با حضور هنرمندان جوان منتخب از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: برگزاری کارگاه‌های هنری زیر نظر اساتید تراز اول هنرهای تجسمی کشور و بهره‌مندی از آموزش‌های لازم در طول ۳ روز اقامت در استان کرمان از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

گفتنی است: مسعود بهشتی کارشناس امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی مسئولیت هدایت گروه در ایام جشنواره را بر عهده دارد.

انتهای پیام/آ

راه یابی هنرمندان خراسان شمالی به جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.