یک باند قاچاق مواد مخدر صنعتی در همدان منهدم شد

فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر صنعتی و دستگیری ۳ نفر از عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر در این رابطه خبر داد.

یک باند قاچاق مواد مخدر صنعتی در همدان منهدم شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان در جمع خبرنگاران گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی و نیمه صنعتی در  شهر همدان توسط افراد قاچاقچی، این موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

 وی اظهار داشت: با تلاش های اطلاعاتی و عملیاتی و رصد اطلاعاتی ۳ نفر از عناصر اصلی تهیه و توزیع موادمخدر در شهر همدان شناسایی شدند.

 وی افزود: با برنامه ریزی دقیق اطلاعاتی تمامی فعالیت های قاچاقچیان تحت کنترل اکیپ های پلیس قرار گرفت و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه از قاچاقچیان مقدار ۷۸۰گرم هروئین و مقدار تقریبی یک کیلو و  ۶۰۰ گرم شیشه کشف و یک دستگاه خودرو شاسی بلند به همراه یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

 فرمانده انتظامی استان همدان همچنین از دستگیری یکی از عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر در همدان و کشف ۲ کیلوگرم هروئین خبر داد.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با انجام کار اطلاعاتی تمامی فعالیت های وی را کنترل کردند که مشخص شد نامبرده قصد انتقال موادمخدر از استان های مرکزی به همدان را دارد.

 سردار بخشعلی کامرانی صالح بیان کرد: به منظور جلوگیری از خرد شدن مواد مخدر  با هماهنگی مقام قضایی خودرو وی در ورودی شهر همدان شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن ۲ کیلوگرم هروئین که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود، کشف شد.

 در این رابطه یک نفر دستگیر و خودروی وی نیز توقیف شد.  

انتهای پیام/ ش

انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر صنعتی درهمدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.