محمدی:

زائران ایرانی مشکلی در رمی جمرات و منا نداشتند

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: از ساعت پنج صبح امروز تمام کاروان های حجاج ایرانی با نظم خاصی به جمرات عزیمت کردند و با آرامش به چادرهای خود بازگشتند.

زائران ایرانی مشکلی در رمی جمرات و منا نداشتندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدی رئیس سازمان حج و زیارت اظهار کرد: از ساعت پنج صبح امروز شنبه یازدهم شهریور ماه برابر با یازدهم ذی الحجه، تمام کاروان های حجاج ایرانی با نظم خاصی به جمرات عزیمت کردند و به حمدالله پس از رمی جمرات با آرامش به چادرهای خود بازگشتند.

رئیس سازمان حج و زیارت همچنین در خصوص رمی جمرات در روز دوازدهم گفت: انشالله فردا حجاج ایرانی در دو بخش به جمرات عزیمت می کنند، بخش اول از ساعت ۵ صبح تا ساعت ۹ صبح که این گروه  بعد از رمی، به خیمه های خود باز می گردند تا بعد از اذان ظهر با اتوبوس به هتل محل اقامت خود منتقل شوند.

رئیس سازمان حج و زیارت که خود بر کیفیت تقسیم بندی کاروان های حجاج به جمرات نظارت مستقیم دارد، با اشاره به کاروان های اهل سنت گفت: بخش دوم کاروان هایی هستند که از ساعت ۳ بعد از ظهر فردا یکشنبه به جمرات عزیمت خواهند کرد، اکثر این گروه را حجاج اهل سنت کشورمان تشکیل می دهند.

محمدی در خصوص بازگشت حجاج به مکه گفت: فردا یکشنبه  از ظهر ایام تشریق که سخت ترین بخش اجرایی حج است پایان می پذیرد و انشالله از ظهر به بعد حجاج به هتل ها منتقل می شوند.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات از وضعیت حضور حجاج در منا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
منم دلم میخواد برم حج برام دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
جوجه ها را آخر پاییز میشمارند
-
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
اللهم رزقنا حج بیتک الحرام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
تقبل الله حاجی.فقرا وبیماران ومجردان وبی خانه ها وبیکاران و....فراموش نشن.یه بارهم دور اینها بگردید که دل شکسته هم خانه خداست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
من عاشق رفتن به حج هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
؟؟؟؟؟!!!!!!!
آخرین اخبار