باند سرقت مغازه متلاشی شد

باند ۵ نفره سرقت مغازه با ۵ فقره سرقت در شهرستان بابل متلاشی شد.

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در سطح شهربابل موضوع در دستور کار پلیس اگاهی این فرماندهی قرار گرفت.


وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و تشکیل تیم‌های عملیاتی موفق شدند ساعت ۲ و ۳۵ دقیق بامداد روز گذشته یکی از سارقان را در حال سرقت از یک بزازی در شهرستان شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کنند.


فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: متهم در بازجویی‌ها به سرقت از واحد‌های صنفی این شهرستان با همکاری ۴ نفر دیگر از همدستانش اعتراف کرد.


سرهنگ جعفری افزود: سایر همدستان متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و تاکنون به ۵ فقره سرقت از مغازه‌های این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.


وی به شهروندان توصیه کرد واحد‌های صنفی خود را به قفل‌های مطمئن و سایر تجهیزات ایمنی نظیر دروبین‌های مدار بسته مجهز کنند ودرصورت مشاهده افراد مشکوکی که با هر عنوانی به آنان مراجعه می‌کنند مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.


انتهای پیام/آ


دستگیری سارقان مغازه در بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار