مدیرکل ورزش و جوانان تهران:

وضعیت مالکیت باشگاه نفت نامشخص است

گل محمدی گفت: در صورتیکه مالک فعلی باشگاه نفت قصد هزینه نکردن در این تیم را داشته باشد، با خریداران جدید وارد مذاکره می شویم.

وضعیت مالکیت باشگاه نفت نامشخص است/ 3 شرکت خواستار خرید امتیاز نفتی ها هستندرضا گل محمدی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره بلاتکلیفی مدیریتی باشگاه نفت تهران و اینکه مالک این باشگاه اعلام کرده قصد هزینه کردن برای نفت را ندارد، گفت: خریدار باشگاه نفت برای دراختیار گرفتن سند مالکیت این باشگاه باید به تعهداتش عمل کند. اگر بنابر هر دلیلی در مذاکرات خریدار و مسئولان وزارت نفت خللی وارد شود، به این امر رسیدگی می کنیم.

او ادامه داد: شرکتی که مالکیت باشگاه نفت را برعهده گرفته تاکنون وضعیت ادامه فعالیتش در این باشگاه را مشخص نکرده و در واقع به صورت قطعی معلوم نیست آیا مالک نفت تهران قصد دارد مشکلات را حل کند یا خیر.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در پایان اظهار داشت: درصورتی که مالک فعلی باشگاه نفت قصد هزینه نکردن برای این تیم را داشته باشد، ما با سه شرکتی که درخواست خرید امتیاز این تیم را ارائه کرده اند وارد مذاکره می شویم و به همین راحتی اجازه نمی دهیم نفت که یکی از تیم های قدیمی و ریشه دار پایتخت است، منحل شود.

انتهای پیام/

اظهارات مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران درباره وضعیت نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار