شهید حججی مصداق عشق جوانان ایرانی به قرآن کریم است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: شهید حججی با ایمان راسخ و برگرفته از قرآن کریم در برابر دشمنان ایستادند و مصداق دلدادگی و عشق جوانان ایران به قرآن کریم هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام ناصر جوانبخت مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در مراسم افتتاحیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه، اظهار داشت: شهید حججی با ایمان راسخ و برخاسته از الهامات قرانی در برابر دشمنان ایستاد و در نهایت به شهادت رسید.

وی افزود: به خواست و اراده الهی هر روز شاهد نور افشانی جدیدی از قرآن هستیم که مصداق بارز آن شهید حججی است که با ایمان راسخ و برخاسته از الهامات قرآنی در برایر دشمنان ایستاد و به مقام شهادت رسید.

وی تصریح کرد: امروز همای سعادت در آسمان پر فروغ آذربایجان غربی، دیار شهیدان امینی و باکری  تابیده، ما امروز ارومیه میزبان حدود یک هزار نفر از نخبگان قرآنی سراسر کشور است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی بیان کرد: کسب رتبه های بین المللی از سوی قاریان و حافظان قرآن کریم در سالهای اخیر، وظیفه استان آذربایجان غربی را در میزبانی از چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم سنگین تر کرده است.

حجت الاسلام جوانبخت گفت: ستاد اجرایی مسابقات سراسری قرآن کریم با همکاری و مشارکت دستگاههای اجرایی استان و نهادهای خصوصی برای میزبانی شایسته از نخبگان قرآنی کشور تلاش کرده است.

انتهای پیام/م

چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن منور به یاد و نام شهید حججی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.