میناوند: صعود به مرحله نیمه نهایی آرزوی هر پرسپولیسی است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بعد از سال ها آرزوی قلبی هر پرسپولیسی است.

مهرداد میناوند در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره مرحوم ایرج بابا حاجی  اظهار کرد: من سال ها در فوتبال ایران بازی کردم و داشته های خود را از رسانه ها دارم. به هر حال کمترین کار  حضور در مراسم یاد بود بابا حاجی بود و وظیفه ام را با شرکت در این بازی دوستانه انجام دادم. 

او ادامه داد: تا زمانی که هستیم باید قدر هم را بدانیم و همدیگر ار نرنجانیم و هوای هم را داشته باشیم. به هر حال به اصحاب رسانه درگذشت ایرج بابا حاجی را تسلیت می گویم. 

میناوند درباره بازی برگشت پرسپولیس برابر الاهلی عربستان گفت: پرسپولیس در دیدار رفت عملکرد خوبی داشت. به هر حال میزبانی بازی رفت حق طبیعی پرسپولیس بود که با کارشکنی عربستانی ها این میزبانی را از دست دادیم. حریفان قبلی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نسبت به الاهلی عربستان قدرتمند تر بودند. خط دفاع الاهلی ضعیف است اما این تیم در خط حمله زهردار است. پرسپولیس دوست داشتنی بازی می کند و برای هر دقیقه بازی برنامه دارد. 

پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: آرزوی قلبی هر پرسپولیسی است که تیم محبوبش بعد از سال ها به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. به نظرم پرسپولیس لیاقت حضور در مراحل بالاتر این رقابتها را دارد. 

انتهای پیام/ 

بازی پیشکسوتان پرسپولیس و تیم خبرنگاران به یاد مرحوم بابا حاجی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
من پرسپولیسم
آخرین اخبار