مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان:

شناسایی 42 نقطه پرحادثه در محور‌های مواصلاتی لرستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: ۵ میلیارد تومان از محل بودجه ملی برای محور ازنا ـ. شازند تخصیص‌یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی زندی فر عصر در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان برگزار شد گفت: ارزش مالی راه‌های استان ۱۵۰ هزار میلیارد تومان و عمر متوسط راه‌های استان بیش از ۲۰ سال است.

وی افزود: ۴۲ نقطه پرحادثه قرمز در لرستان وجود دارد که طی امسال ۱۰ نقطه پرحادثه در استان حذف می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: در سال ۹۵، ۲۰۰ پرتگاه حذف شد و تا پایان امسال نیز ۱۰۰ پرتگاه حذف می‌شود و از طرفی دو کیلومتر شیب شیروانی در استان اصلاح می‌شود.

وی افزود: یکی از مشکلات در استان عدم نگهداری راه‌های روستایی و فرعی استان بوده است که طرحی پیشنهاد و ۱۰۰ میلیارد تومان مناقصه گذاشته‌شده که حجم قابل‌توجهی از راه‌های روستایی آسفالت می‌شود.

زندی فر گفت: یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بودجه برای دو راهدارخانه لحاظ شده، در راستای تقاطع محور چالانچولان نیز طرح خوبی تهیه‌شده و پنج میلیارد تومان اعتبار تخصیص‌یافته است که اجرایی می‌شود.

وی محور ازنا- شازند را یک محور پرحادثه دانست و افزود: پنج میلیارد تومان از محل بودجه ملی برای این محور تخصیص‌یافته است و تا پایان سال چندین تقاطع این محور اصلاح می‌شود و حاضریم برای روکش آسفالت به راه و شهرسازی کمک کنیم.

زندی فر گفت: ۵۳۷ دستگاه ناوگان در لرستان شرایط نوسازی را دارد و افرادی که خودرو فرسوده دارند به‌ویژه مینی‌بوس و خاور می‌توانند از تسهیلات استفاده کنند.

انتهای پیام/د


۴۲ نقطه پرحادثه در محور‌های مواصلاتی لرستان شناسایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.