عضو شورای شهر بادرود خبر داد:

برگزاری جشنواره گیاهان دارویی در بادرود

عضو شورای اسلامی شهر بادرود گفت: به زودی نخستین جشنواره گیاهان دارویی در شهر بادرود برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین میرزاییان دیشب در جلسه بررسی مشکلات شهر بادرود که در محل شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی جوانان شهر بادرود بحث اشتغال است و هنوز هیچ اقدام عملی جهت اشتغال جوانان انجام‌ نشده و انتظار داریم در این راستا مسؤولان تلاش دوچندانی داشته باشند.

وی افزود: با مساعدت نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و معاون وزیر صنعت، قیمت زمین قطب صنعتی بادرود کاهش محسوسی پیدا کرد، اما تاکنون موفق به جذب سرمایه‌گذار برای ساخت واحد صنعتی در بادرود نشده‌ایم.

عضو شورای شهر بادرود تصریح کرد: شغل اکثر مردم شهر بادرود کشاورزی است و هرروز شاهد کمبود آب برای کشاورزان هستیم، در این راستا تغییر الگوی کشت ضروری است و باید کشاورزان را برای کاشت محصولات کم‌آب تشویق کرد.

وی بیان کرد: یکی از راه‌های صرفه‌جویی در مصرف آب توجه به کشت گیاهان دارویی است که هم بازدهی بالایی دارند و هم آب کمتری مصرف می‌کنند و در این راستا و برای تشویق کشاورزان به زودی نخستین جشنواره گیاهان دارویی در شهر بادرود برگزار می‌شود.

میرزاییان در ادامه گفت: یکی از درخواست‌های مردمی تسریع در راه‌اندازی دفتر پلیس +10 در بادرود است و همچنین برای رفاه حال کشاورزان و دامداران و همچنین مددجویان بهزیستی و کمیته امداد می‌طلبد اداره دامپزشکی، بهزیستی و کمیته امداد بادرود استقلال پیدا کنند.

محمدرضا حیدری دیگر عضو شورای شهر بادرود نیز در این جلسه مسائلی همچون توجه ویژه به روشنایی منطقه ترگل بادرود، اقدام برای جذب اعتبار برای تکمیل و تجهیز اتاق عمل بیمارستان فاطمیه بادرود، لزوم توسعه درمانگاه شهید شریفیان بادرود و همچنین تلاش برای احقاق حق کارکنان فولاد نطنز را مطرح کرد.

 

انتهای پیام/م

جشنواره گیاهان دارویی در شهر بادرود برگزار می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار