
در جلسه محاکمه متهم به قتل؛
پرینت تلفن مقتول، ادعای شوهرش را نقش بر آب کرد
مدیر عامل سازمان آتشنشانی بیرجند با بیان اینکه یکی از دغدغههای اصلی آتشنشانی بیرجند وجود مزاحمتهای تلفنی و مشغول کردن سامانه ۱۲۵ است،گفت: در این مدت 460 تماس با سامانه 125 برقرار شده که 410 مورد از این تماسها مزاحمین تلفنی بودهاند.
میرزایی افزود: هنوز برای بسیاری از مردم جا نیفتاده که نباید با مراکز حساسی مانند آتشنشانی شوخی کرده و با مشغول کردن خط 125 مانع از سرعت ما بر سر حادثه دیده میشوند و مزاحمتهای تلفنی بلای جامعه امروز در این سامانه است.
وی با بیان اینکه ایمنی شهر بیرجند و ایمنی ادارات مطلوب نیست ،گفت: باید در زمینه ایمنی فرهنگسازی کنیم و در این راستا در سطح شهر به آسیبشناسی صنوف، اماکن تجمعی، معابر، ادارات و وضعیت مسکونی تا حدودی پرداخته شده است.
انتهای پیام/ب