مدیرکمیته امداد سرخه;

ساخت ۵ واحد مسکن مددجویی در سرخه

مدیرکمیته امداد سرخه از ساخت پنج واحد مسکونی ویژه مددجویان این نهاد با اعتبار اولیه ۷۰ میلیون تومان در روستای لاسجرد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، اسدالله عبداللهی مدیرکمیته امداد سرخه با بیان اینکه تامین سرپناه برای مددجویان یکی از اولویت های مهم این نهاد است گفت : پنج واحد مسکونی به متراز ۸۰۰ مترمربع و با اعتبار اولیه ۷۰ میلیون تومان از محل کمک خیران در بخش زکات، ساخته و تا سال آینده در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد برای کمک به محرومان، به وضعیت مسکن این گروه رسیدگی بیشتری می‌کند، افزود: در سال ۹۵، یک واحد مسکونی شهری با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیون تومان برای خانواده نیازمند شهرستان خریداری شده است.

 

مدیر کمیته امداد سرخه با بیان اینکه هفت واحد مسکن مددجویی شهری و فضاهای جانبی آن، طی چهار ماهه نخست امسال تعمیر و بازسازی شده است، گفت: برای این امر که از اهمیت بالایی برخوردار بوده، بیش از پنج میلیون تومان هزینه شده است.

 

وی با اعلام اینکه تعمیر، مقام سازی و ساخت حمام و سرویس بهداشتی از دیگر خدمات این نهاد به خانواده‌های تحت حمایت ساکن در روستاها است، افزود: شش منزل روستایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد سرخه با اعتبار هشت میلیون تومان، طی چهار ماهه نخست امسال نوسازی و بهسازی شده است.

 

عبداللهی با اشاره به اینکه کمک به موضوع مسکن محرومان و روستاییان در بخش های خرید، ساخت، بهسازی و تعمیر از اولویت برنامه های کمیته امداد در توانمندسازی آنها است، گفت: پنج واحد مسکونی مددجویی شهری با اعتبار شش میلیون و پنج واحد مسکونی مددجویی روستایی نیز با اعتبار ۱۳ میلیون تومان طی سال گذشته تعمیر و بازسازی شده است.

 

وی با بیان اینکه کمیته امداد با هدف کمک به تامین مسکن مددجویان تحت حمایت، طرح رضوان را اجرایی کرده است، افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند برای تامین سرپناه خانواده‌های نیازمند، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به کمیته امداد سرخه تحویل دهند.


انتهای پیام / ه


ساخت مسکن مددجویی در سرخه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار