کشف محموله های قاچاق 97 ميلياردی در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۹۷ میلیارد ریال در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، سردار عزیز اله ملکی فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران انتظامی، با اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و اشرافیت کامل بر محور‌های مواصلاتی فرعی و اصلی استان طی عملیات ۲۴ ساعت گذشته موفق شدند، ۷۴ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

وی افزود: با تلاش همه جانبه ماموران ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار نخ انواع سیگار، ۱۳۲ هزار مترپارچه، ۴۲ کیلوگرم چای، ۱۶ دستگاه لوازم صوتی و تصویری، ۴۳۵ دستگاه لوازم خانگی، ۲ هزار لیتر سوخت،۳ هزار و ۶۰۰ عدد لوازم آرایشی،۵۱ تن برنج، ۹ هزار و ۵۰۰ ثوب البسه و ۱۵۳ راس دام قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را ۹۷ میلیارد و ۳۲۳ میلیون ریال عنوان کرد.

سردار ملکی گفت: در این رابطه ۳ باند قاچاق کالا منهدم و ۱۱۶ متهم نیز دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات ۱۲۷ فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است، گفت:از این تعداد ۹ پرونده بالای ۱۰۰ میلیون تومان و ۱۱۸ فقره پرونده زیر صد میلیون تومان بوده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان خطر قاچاق را برای استان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی دانست و از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، نیروی انتظامی را در مبارزه با قاچاق یاری کنند.
انتهای پیام/ر

 

کشف کالای قاچاق در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.