فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبرداد

کشف 62 تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 62 تن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تا کنون در این استان توسط نیروی انتظامی کشف شده است.

کشف 62 تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: نیروی انتظامی با تمام توان خود با سوداگران مرگ در سیستان و بلوچستان مبارزه می کند.

وی بیان کرد: با توجه به آثار زیانباری که مواد مخدر بر روی جامعه می گذارد چگونگی مبارزه با مواد افیونی برای نیروی انتظامی بسیار حائز اهمیت است.

سردار قنبری افزود: نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان در عرصه مبارزه با مواد مخدر به دنبال اجرای برنامه های پیشگیرانه است.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی برنامه های مختلفی برای تامین امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان در دست اجرا دارد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: برنامه های کوتاه مدتی برای تامین امنیت در سیستان و بلوچستان از سوی نیروی انتظامی تدوین شده است که از ابتدای مهر اجرایی خواهد شد.

سردار قنبری اظهار داشت: نیروی انتظامی در تلاش است تا احساس امنیت را در بین سرمایه گذاران و مردم در این استان ارتقا دهد.

وی بیان کرد: مردم و سرمایه گذاران چنانچه در سیستان و بلوچستان احساس امنیت کنند سرمایه گذاری های بسیار زیادی در این استان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی و همکاری خوب مردم امنیت بسیار خوبی در سیستان و بلوچستان وجود دارد که این امر سبب شده تا سرمایه گذاری های زیادی در این استان انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت کار اصحاب رسانه افزود: خبرنگاران با قلم فرسایی خود می توانند جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی را بگیرند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: خبرنگاری از ظرافت های بسیار حساسی برخوردار است که می تواند سبب پویایی یک جامعه شود.

انتهای پیام/ع

کشف انواع موادمخدر در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار