رییس دانشگاه کاشان گفت:

اجرای 20 هزار مترمربع از طرح های دانشگاه کاشان با کمک خیران

رئیس دانشگاه کاشان گفت: حدود 20 هزار مترمربع طرح های دانشگاه با کمک خیران ساخته شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس زراعت، در جمع اعضای شورای دانشگاه کاشان با حضور حسین عسگریان ابیانه،معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات وفناوری گفت: توسعه فضای علمی و خدماتی دانشگاه کاشان مدیون تلاشهای خیرن است.

وی با اشاره به تاسیس بنیاد خیران و بنیاد نخبگان سعیدی در تمرکز و انسجام  فعالیت های خیران در این دانشگاه، افزود: با همکاری خیران سه کرسی وقفی بین المللی در دانشگاه راه اندازی شده است.

به گفته وی، انتظار و امید است که با کمک معاونت اداری مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات وفناوری، طرحهای نیمه تمام این دانشگاه تکمیل و به بهره برداری برسد.

رئیس دانشگاه کاشان، در ادامه قرار گرفتن این دانشگاه در بین 10دانشگاه برتر کشور و جزو یک درصد برتر دانشگاه ها را تاکید کرد  و گفت: قرار گرفتن در ردیف سطح 2 دانشگاه ها  و جزو پنج دانشگاه برتر در جذب دانشجویان خارجی از دیگر افتخارهای داشگاه کاشان است.

زراعت، کسب رتبه نخست آزمایشگاه مرکزی دانشگاه کاشان بین دانشگاه ها و مرکزهای آموزش عالی کشور در سال گذشته را یادآورشد و ابراز امیدواری کرد با حضور معاون اداری مالی وزارت علوم میزان مطالبات دانشگاه پرداخته شود و با پرداخت 50 درصدی از اعتبارهای طرح های نیمه تمام خیران در تسریع تکمیل آنها برای بهره برداری کمک کند.

معاون اداری و مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات وفناوری برای شرکت در آیین کلنگ زنی سه طرح عمرانی  خدماتی با مجموع زیر بنای 3 هزار و 900 مترمربع  با تخصیص40 میلیارد ریال اعتبار به دانشگاه کاشان سفر کرده بود.

 

انتهای پیام/م

 

راه اندازی سه کرسی وقفی بین المللی با کمک خیران در دانشگاه کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.