پردازنده جدید شرکت هواوی رونمایی شد

شرکت هواوی در جریان کنفرانس خبری این شرکت در جشنواره IFA 2017 از پردازنده جدید خود رونمایی کرد.

پردازنده جدید شرکت هواوی رونمایی شد + تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت هواوی یکی از شرکت هایی است که طی سالهای اخیر به خوبی توانایی خود را در ساخت گوشی های هوشمند نشان داده است و این قابلیت را دارد که در آینده ای نزدیک به جمع شرکت های بزرگ این عرصه بپیوندد و رقابت خود را با آنان آغاز کند.

«ریچارد یو» مدیرعامل شرکت هواوی عصر روز گذشته دوم سپتامبر ( 11 شهریور ) در خلال مراسم اختصاصی این شرکت در جشنواره IFA 2017 از تراشه جدید هواوی با نام «کرین 970» را رونمایی کرد.

ریچارد یو در این مراسم اعلام کرد "ما با ساخت و عرضه تراشه کرین 970، سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند را وارد بازار خواهیم کرد". او همچنین گفت تراشه کرین 970 نشانه نبوغ و هوش بالای شرکت هواوی است و آینده گوشی های هوشمند را تغییر خواهد داد.

تراشه جدید شرکت هواوی از دو پردازنده 4 هسته ای تشکیل شده است. پردازنده 4 هسته‌ای «Cortex-A73» با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و پردازنده 4 هسته‌ای «Cortex-A53» با 1.8 گیگاهرتز، تراشه کرین 970 را تشکیل می‌دهند. پردازنده گرافیکی کرین 970 نیز، Mali-G72MP12 است.

گفتنی است؛  احتمال دارد شرکت هواوی در ساخت گوشی هواوی میت 10 که در اواخر مهرماه عرضه می‌شود، برای اولین بار از پردازنده کرین 970 خود استفاده کند.

در ادامه تصویری از کنفرانس خبری شرکت هواوی در مراسم IFA 2017 مشاهده می‌کنید :

 

پردازنده جدید شرکت هواوی رونمایی شد + تصاویر

 

انتهای پیام/

با پردازنده کرین 970 هواوی آشنا شوید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار