یک بازرگان در نیمروز تیرباران شد

مقام‌های امنیتی در ولایت نیمروز می‌گویند که یک بازرگان توسط افراد مسلح ناشناس در مرکز این ولایت ترور شده‌‌ است.

یک بازرگان در نیمروز تیرباران شدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر مبارزه با جرایم جنایی فرمان‌دهی امنیه ولایت نیمروز می‌گوید که این بازرگان افغان محمد عوض نام‌ دارد و توسط افراد مسلح ناشناس تیرباران شده‌است.

این مقام‌‍ امنیتی در نیمروز می‌افزاید که بارزگان افغان در شهر زرنج تیرباران شده‌‌است و افراد مسلح ناشناس از ساحه فرار کرده‌اند.

در عین مقام‌های امنیتی آن ولایت می‌گویند که بررسی‌ها در این‌باره آغاز شده و کسانی‌که این عمل را انجام داده به زودی به پنجۀ قانون سپرده خواهند شد.

نیمروز از جمله‌ ولایت‌های سرحدی افغانستان با ایران است که در این اواخیر دست‌خوش ناامنی‌‎ها از سوی گروه طالبان است.

گفتنی‌ست که این برای بار اول نیست که یک بازرگان افغان در یکی از ولایت‌های کشور توسط افراد ناشناس به قتل می‌رسد، بل‌ قبل از این نیز چنین واقعه‌های رخ‌داده‌است.

بازرگانان افغانستان هم‌واره قبل از این از وجود ناامنی و نبود امنیت برای حفظ جان‌شان شکایت کرده و حتا شماری‌هم به دلیل مشکلات امنیتی کشور را ترک کرده‌اند.

هرچند، رییس جمهور کشور پیش از در دیدار با شماری از بازرگانان کشور گفته بود که دولت برای تامین امنیت آنان مکلف است و کارهای در این زمینه انجام خواهد، اما دیده می‌شود که قتل بازرگان و سرمایه‌گذاران در کشور هنوز هم جریان دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار