توسعه اشتغال و بازاریابی از اهداف برگزاری نمایشگاه پوشاک

پنجمین نمایشگاه بین المللی پوشاک از امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، روسای سازمان توسعه و تجارت و اتاق اصناف آغاز به کار کرد.

توسعه اشتغال و بازاریابی از اهداف برگزاری نمایشگاه پوشاکبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،پنجمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران امروز با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران و روسای سازمان توسعه و تجارت ایران و اتاق اصناف آغاز به کار کرد.

 پنجمین نمایشگاه بین المللی پوشاک با حضور شرکت واحد تولیدی که تولیداتشان شامل انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه بوده، آغاز به کار کرد.

 در این نمایشگاه بیش از 60 شرکت داخلی ضمن ارائه جدیدترین کلکسیون های تولیدی خود نوین ترین طرح برگفته از فرهنگ اسلامی را مطرح و معرفی کرده اند.

 ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک، ارتقای تولید داخلی کشور، علمی کردن طرح تولید لباس داخلی، کمک به توسعه اشتغال، بازاریابی و افزایش صادرات و افزایش راندمان تولید داخلی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه بوده است.

 پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک از امروز تا 16 شهریور ماه از ساعت 10تا 18 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران به فعالیت می پردازد.

 انتهای پیام/

آغاز به کار پنجمین نمایشگاه بین المللی پوشاک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار