نگاهی به مهم‌ترین بازی‌های لیگ‌های اروپایی

لیگ‌های کشور‌های اروپایی از فردا ادامه پیدا می‌کند و تیم‌های مدعی به مصاف حریفانشان می‌روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،لیگ های کشور های اروپایی از فردا دوباره پیگیری می شود  و مدعیان رو در روی حریفانشان قرار می گیرند . برخی لیگ ها از جمله ایتالیا و اسپانیا هفته سوم خود را تجربه می کنند و برخی دیگر  مانند لیگ جزیره وارد هفته چهارم خود می شوند . این هفته از رقابت های لیگ های قاره سبز جذابیت خاصی دارد . زیرا بازار نقل و انتقالات به پایان رسیده و تیم های می توانند از آخرین خرید های خود در این بازار تابستانی رونمایی کنند . همچنین با گذشت 3 الی 4 هفته از لیگ های اروپایی ، تیم های نا آماده به شرایط خوبی رسیده اند و همین مسئله می تواندمی تواند عاملی زیبا تر شدن بازی ها هم باشد.

لیگ جزیره

//ویژه///نگاهی به مهم ترین بازی های لیگ های اروپایی

لیگ جزیره وارد هفته چهارم خود می شود و 5 تیم برتر این لیگ روز شنبه به مصاف حریفانشان می روند. آرسنال در یکی از مهم ترین بازی های این هفته میزبان پورثموث است . شاگردان ونگر در سه هفته گذشته نتایج خوبی کسب نکرده اند و باعث شدند تا هوادارانشان از همین ابتدا آن ها را موردحمله قرار دهند . برد در مقابل لستر آن هم در هفته نخست باعث شد تا هواداران این تیم بسیار امیدوار شوند اما شکست در مقابل استوک سیتی و لیورپول باعث شد تا ماجرا عوض شود.توپچی ها هم اکنون با 3 امتیاز تیم شانزدهم  جدول هستند و در این هفته باید به خانه مقابل تیم رده هجدهمی پورثموث قرار بگیرند.

 تیم منچستر سیتی در این هفته در مهم ترین بازی لیگ جزیره ،میزبان تیم لیورپول است . شاگردان گواردیولا این روز ها تیم چهارم جدول هستند و با 2 پیروزی و 1 تساوی توانستند نتیجه قابل قبولی کسب کنند. البته نباید فراموش کرد که آبی های منچستر در این فصل بیشترین خرید را در بازار نقل و انتقالات اروپا و در میان همه تیم های اروپایی داشته اند. به همین دلیل چنین نتیجه ای از آن ها انتظار می رود.در طرف مقابل هم شاگردان کلوپ همانند رقیبشان 7 امتیازه هستند و توانستند در این فصل نتایج قابل قبولی کسب کنند . لیورپولی ها در آخرین دیدار خود با 4 گل آرسنال را در هم کوبیدند تا نشان دهند امسال به دنبال قهرمانی هستند.

چلسی و لستر سیتی هم دومین دیدار با اهمیت لیگ جزیره را برگزار می کنند. شاگردان آنتتونیو کونته در زمین لستر به میدان می روندو قطعا به دنبال 3 امتیاز خواهند بود .در طرف مقابل لستر 3 امتیازه هم تلاش می کند تا با برد در این بازی همچنان در کورس مدعیان باقی باماند . رویارویی این دو تیم  دلیل دیگری هم برای جذابت دارد و آن هم قرار گرفتن قهرمان فصل گذشته و دو فصل پیش لیگ جزیره است .

منچستر یونایتد، جدی ترین مدعی قهرمانی این دوره از رقابت ها لیگ جزیره در خانه استوک به مصاف این تیم خواهد رفت . شاگردان مورینیو تنها تیم 9 امتیازی لیگ امسال هستند و در هر 3 دیدار گذشته خود به برتری رسیده اند . به هر حال آن ها کار ساده ای نخواهند داشت زیرا استوک در این فصل با پیروزی در مقابل ارسنال نشان داده که می تواند کابوس هر تیمی باشد .

برنامه بازی های رقابت های لیگ جزیره به شرح زیر است :

شنبه 18 شهریور

منچسترسیتی - لیورپول  (16 )

ساوتهمپتون - واتفورد (18:30 ) 

آرسنال - بورنموث (18:30 )

برایتون - وست برومویچ (18:30)

اورتون - تاتنهام (18:30 )

لسترسیتی - چلسی (18:30 )

استوک‌سیتی - منچستریونایتد (21)

یکشنبه 19 شهریور


برنلی - کریستال پالاس (17)

سوانسی - نیوکسل (19:30)

دوشنبه 20 شهریور

وستهام - هادرسفیلد(23:30 )

 لالیگا اسپانیا

//ویژه///نگاهی به مهم ترین بازی های لیگ های اروپایی

رقابت های لالیگا اسپانیا از روز جمعه تا یکشنبه سومین هفته رقابت های خود را تجربه می کند و تیم های مدعی به مصاف حریفان خود می روند . مهم ترین بازی این هفته از رقابت های لالیگا بدون شک دربی کاتالونیا است . شاگردان والورده در این هفته به مصاف اسپانیول می روند و تلاش می کنند تا نهمین امتیاز خود را کسب کنند و و به روند خوب خودشان ادامه دهند . بارسایی ها همچنین می توانند از خرید جدید خود یعنی عثمان دمبله که  به تازگی به این پیوسته رو نمایی کنند. کاتالان ها در دو هفته گذشته مقابل تیم های بتیس و آلاوس به برتری رسیده اند 6 امتیازه هستند اما اسپانیول تنها با تساوی در مقال سویا موفق به کسب یک امتیاز شده است و وضعیت خوبی در جدول ندارد.

رئال مادرید هم در دومین دیدار مهم این هفته میزبان لوانته است . آن ها با وجود آن که در بازی نخستشان توانستند مقابل لاکرونیا 3 گل بزنند و گلی دریافت نکنند در هفته دوم وفق نبودند به یک تساوی 2 بر 2 مقابل والنسیا زضایت دادند تا 4 امتیازی شوند . این بازی برای شاگردان زیدان اهمیت بسیاری دارد زیرا در صورتی که نتوانند در این بازی به برتری برسند ممکن است اختلافشان با رقیب سنتیشان یعنی بارسلونا بیشتر شود .

برنامه بازی های هفته سوم رقابت های لالیگا به شرح زیر است :

جمعه 17 شهریور

لگانس - ختافه (23:30)

شنبه 18 شهریور

رئال‌مادرید - لوانته (15:30)

والنسیا - اتلتیکومادرید(18:45) 

سویا - ایبار (21)

بارسلونا - اسپانیول (23:15)

یکشنبه 19 شهریور

دیپورتیوو لاکرونیا - رئال‌سوسیداد (14:30 )

بیلبائو - خیرونا (18:45)

سلتاویگو - آلاوس (21)

ویارئال - بتیس (23:15)

دوشنبه 20 شهریور

مالاگا - لاس پالماس(23:30)

 سری آ ایتالیا

//ویژه///نگاهی به مهم ترین بازی های لیگ های اروپایی

لیگ ایتالیا هم مانند اسپانیا هفته سوم خود را تجربه می کند و تیم های مدعی به مصاف حریفان می روند . سری آ امسال بر خلاف سال های گذشته شاهد درخشش تیم های بیشتری در هفته های نخست است . میلان که در بازار نقل وانتقالات بیشترین بازیکنان را در اروپا جذب کرد نتایج خوبی کسب کرده و در دو هفته ابتدایی در مقابل حریفان خود به برتری رسیده است. اینتر هم با وجود آن که بازیکنان زیادی جذب نکرد نتایج خوبی کسب می کند آن ها در دو بازی گذشته خود به برتری رسیده اند . یوونتوس هم  مانند 6 سال گذشته بازی های خوبی انجام می دهد و مقابل حریفانش پیروز می شود . به همین دلیل بسیاری معتقدند که با قدرت گرفتن تیم های میلانی در کنار یوونتوس بار دیگر جذابیت به فوتبال باز می گردد .

اینتر در این هفته کار آسانی را در پیش دارد و باید در خانه به مصاف اسپال برود . یوونتوس هم در این هفته میزبان است و رو در روی کیه وو قرار می گیرد. میلان و رم اما کار سختی پیش رو دارند . میلانی ها باید در این هفته در رم مقابل لاتزیو قرار بگیرند و رمی ها هم در خارج از خانه به مصاف سامپدوریای 6 امتیازه برود . رقابت های سری آ بسیار نزدیک دنبال می شود و هر کدام از تیم ها مدعی در صورتی که نتواند در این هفته به برتری برسد از جمع صدر نشینان خارج می شود .

برنامه رقابت های هفته سوم سری آ ایتالیا به شرح زیر است :

 شنبه 18 شهریور

یوونتوس - کیه وو (20:30)

سامپدوریا - آاس رم (23:15)

یکشنبه 19 شهریور

اینترمیلان - اسپال (15)

اودینزه - جنوا (17:30)

لاتزیو - آث میلان (17:30)

آتالانتا - ساسولو (17:30)

کالیاری - کروتونه (17:30)

هلاس ورونا - فیورنتینا (17:30)

بنونتو - تورینو (20:30)

بلونیا - ناپولی (23:15)
انتهای پیام /

 پیش بازی دیدارهای اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار