شوخی با امواج دریا :

نجات ۳ هزار و ۷۸۳نفر در ساحل مازندران

امدادگران جمعیت هلال احمر مازندران ۳ هزار و ۷۸۳ نفر را از امواج مرگبار خزر در ساحل مازندران نجات دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: تیم‌ های امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر مازندران از آغاز طرح کاهش غریق در سوم خرداد ۹۶ تا ۱۲ شهریور امسال موفق شدند ۳ هزار و ۷۸۳ غریق را از امواج مرگبار خزر نجات دهند.

وی افزود: در همین مدت نجاتگران هلال احمر ۲۱۱مصدوم حوادث دریایی را به مراکز درمانی انتقال دادند و ۶ هزار و ۴۹۰ نفر نیز با مراجعه به پایگاه‌ ها و پست‌ های امداد و نجات ساحلی هلال احمر مازندران از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر مستقر در طرح ساحلی تاکنون با ۵ هزار و     23 عملیات شامل ۳ هزار و  ۸۳۷عملیات غریق و نجات یافته از آب و هزار و ۱۸۶عملیات خدمات حضوری به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

اکبری افزود: برای اجرای عملیات امداد و نجات ساحلی بیش از ٨۷۵ ناجی غریق و نجاتگر جمعیت هلال احمر با بکارگیری ۳۲ دستگاه آمبولانس، ۶۶ دستگاه موتورسیکلت، ١٥فروند قایق نجات، ۱۹دستگاه جت اسکی، ۱۳ خودروی پشتیبانی و دو دستگاه خودروی نجات آرگو مشارکت دارند.

اکبری همچنین به همه مسافران و گردشگران ساحلی توصیه کرد: هشدار‌های نجاتگران هلال احمر و ناجیان غریق مستقر در ساحل را جدی بگیرند و از شنا در نقاط پرخطر اجتناب کنند.

انتهای پیام/ آ

نجات مسافران از دریای مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار