ارائه آموزش های فنی به772 مددجوی متقاضی شغل در اسفراین

در پنج ماهه امسال 772 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسفراین از دوره های آموزشی فنی وحرفه ای بهره مند می شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ ،علی سخاوتی پور مدیر کمیته امداد شهرستان اسفراین گفت: این نهاد با استفاده از ظرفیت دستگاه های آموزشی همچون سازمان فنی وحرفه ای، جهاد دانشگاهی،جهاد کشاورزی ودامپزشکی وسایر ارگان ها، زمینه ارائه آموزش های فنی و حرفه ای را برای مددجویان به صورت رایگان فراهم آورده است.

وی به هدفگذاری کمیته امداد اسفراین در سال 96 در بخش دوره های آموزشی اشتغال اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه هدف گذاری شده طی امسال،850 مددجوی جوان این نهاد از دوره های آموزشی اشتغال بهره مند می شوند.

سخاوتی پور افزود:کمیته امداد این آموزش‌ها را در اولویت برنامه‌های توانمندسازی قرار داده و تا کنون موفق شده ، سطح آگاهی‌های علمی و مهارتی مددجویان را ارتقا ببخشد و به این ترتیب مددجویان با تسلط کامل به انجام کار در رشته شغلی مورد علاقه خود بپردازند.

مدیر کمیته امداد اسفراین با تاکید بر ارتقای دانش فنی و مهارت های حرفه ای مددجویان برای داشتن شغل ثابت و پردرآمد، گفت :این نهاد با برگزاری دوره های آموزشی متناسب با نیاز هر منطقه  و همچنین استعدادهای درونی افراد،زمینه  توانمند سازی افراد را فراهم آورده است.

سخاوتی پوردر ادامه به بیان نوع آموزش های فنی و حرفه ای کمیته امداد در مقاطع مقدماتی، بلند مدت، آموزش های تکمیلی فنی و حرفه ای و کارآفرینی پرداخت و تاکید کرد: این آموزش ها با نیازهای شغلی هر شهرستان به منظور کاریابی، اشتغال زایی و افزایش بازدهی طرح های در حال اجرا است.

وی هدایت شغلی دانش آموزان دوره دبیرستان در راستای کسب مشاغل فنی را از دیگر فعالیت های آموزشی کمیته امداد اسفراین بیان کرد وگفت:یکی از راهبردهای توانمند سازی در کمیته امداد ایجاد شغل برای مددجویان از طریق برنامه های کاریابی و تعامل با کارفرمایان است.

مدیرکمیته امداد اسفراین گفت: طبق برنامه ها امسال 68 مددجو ازطریق ارتباط مستقیم با کارفرما، خود اظهاری مددجو، شرکت های خدماتی و طرح های کارآفرینی صاحب شغل می شوند.

انتهای پیام/آ

68 مددجوی اسفراینی ازطریق ارتباط مستقیم با کارفرما، خود اظهاری مددجو، شرکت های خدماتی و طرح های کارآفرینی صاحب شغل می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.