اعزام مبلغ به شهرستان مهدیشهر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهدیشهر از اعزام ۴۰ مبلغ به مناسبت دهه ولایت به نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام‌ مصطفی تقوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهدیشهر گفت : در راستای گرامیداشت ایام پر خیر و برکت دهه ولایت، ۴۰نفر از مبلغان زن و مرد با ثبت درخواست در سامانه «سجام» نسبت به انجام فعالیت تبلیغی در این مناسبت اعلام آمادگی کرده اند که بعد از اتمام دوره تبلیغ گزارش کار مربوط به هر مبلغ اعزام شده در سامانه «سجام» ثبت خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه ۳۰مبلغ مرد و ۱۰مبلغ زن برنامه ویژه دهه امامت و ولایت را به تبیین فلسفه ولی فقیه خواهند پرداخت، گفت: ۶۳ کد ملی تبلیغ برای مبلغان مهدیشهر در سامانه «سجام» صادر شده است.

 

رئیس تبلیغات اسلامی مهدیشهر، تعداد مبلغان اعزامی از حوزه علمیه قم را هشت نفر و بومی ها را ۳۲ نفر اعلام کرد و بیان داشت: از این تعداد ۱۵نفر به مناطق محروم روستایی اعزام شده اند.

 

تقوی افزود: برگزاری نمازجماعت، بیان احکام، تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال، سخنرانی پیرامون دهه ولایت، بیان سیره عملی و فضایل اهل بیت به‌ویژه امام علی و امام هادی (ع) و تبیین و تحلیل منطقی واقعه غدیرخم با تأکید براستفاده از آیات قرآن کریم، احادیث و روایات از جمله برنامه های تبلیغی مبلغان در این ایام است.

 

وی یادآور شد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، اجرای مسابقات فرهنگی و مذهبی، برگزاری مراسم جشن و مولودی‌خوانی و تشکیل حلقه‌های معرفت از جمله سایر برنامه‌ها خواهد بود.


انتهای پیام / ه


اعزام 40 مبلغ به مهدیشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار