دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در سراوان

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان سراوان فردی که در نزاع و درگیری خیابانی جوانی را بر اثر ضربات چاقو به قتل رسانده بود در کمتر از ۵ ساعت دستگیر شد.

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در سراوانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ رضا زینلی فرمانده انتظامی سراوان در بیان جزئیات دقیق خبر دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در سراوان گفت: ماموران انتظامی شهرستان سراوان از درگیری منجر به قتل جوانی ۱۷ ساله در یکی از خیابان‌های این شهرستان با خبر شدند.

وی افزود: در این درگیری جوان مجروح پس از مصدومیت با ضربات چاقو به مراکز درمانی منتقل می‌شود ولی به دلیل شدت جراحات وارده جان در بیمارستان فوت می‌کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی پس از انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات همه جانبه و با اشراف اطلاعاتی، هویت متهم فراری که مرتکب قتل شده بود شناسایی و وی را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در پایان با اشاره به اینکه قاتل پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی خود اعتراف و انگیزه خود از قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/پ

دستگیری قاتل در سراوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.