معرفی واحد‌های تولیدی "سمنان" جهت دریافت تسهیلات به بانک‌ها

221 واحد تولیدی استان سمنان به بانک های این استان جهت دریافت تسهیلات رونق تولید معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با اعلام این خبر گفت: 221 واحد تولیدی استان جهت دریافت تسهیلات رونق تولید به ارزش  هزارو 118 میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شدند.

وی افزود: از 221 طرح تصویب شده در هفتاد و ششمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل ، 51 طرح به ارزش 791 میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و 170 طرح به ارزش 337 میلیارد ریال نیز مربوط به بخش کشاورزی است که با پرداخت تسهیلات به این واحدها زمینه اشتغال 671 نفر فراهم خواهد شد.


رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: تا کنون 805 واحد تولیدی متقاضی تسهیلات در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند که از این تعداد پرونده 617 واحد در مرحله بررسی کارگروه قرار دارد و پرونده 131 واحد تولیدی به ارزش هزارو 677 میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شده است.

وی با اشاره به اهمیت بحث نظارت و پایش تسهیلات رونق تولید ، اظهار کرد: از 272 واحد صنعتی دریافت کننده تسهیلات توسط کمیته پایش ، نظارت لازم صورت گرفته که طی این پایش ، 78 درصد اشتغال تعهد شده در تسهیلات رونق تولید محقق گردیده است.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان اذعان داشت: در هفتاد و پنج جلسه قبلی کارگروه مشکلات 458 واحد تولیدی استان بررسی و هزارو 105 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

اسودی تصیح کرد: از  هزارو 105 مصوبه قبلی این کارگروه  45 درصد مربوط به امور بانکی ، 18 درصد مربوط به امور زیربنایی ، 15 درصد مربوط به امور مالیات ، 10 درصد مربوط به تامین اجتماعی که 56 درصد این مصوبات اجرایی و مابقی دردست اجرا است.


انتهای پیام / ه


پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار