تیراندازی با منافع شخصی به سمت خودی‌ها

انتشار عکس‌هایی مبنی بر اینکه که دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی به عنوان همراه به مسکو سفر کرده است، صحت ندارد.

تیراندازی با منافع شخصی به سمت خودی هابه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سفر علی دادگر به مسکو در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی اهداف پروازی حاشیه های زیادی به همراه داشته است مبنی بر اینکه او در مسکو به عنوان همراه تیم ملی در مسابقات حضور داشت و نه به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی ایران.

خبرها حاکی از آن است که دادگر در مسکو با رئیس فدراسیون جهانی و روسای فدراسیون چند کشور ملاقات کرده است و مسئولان فدراسیون جهانی هم از وی و تیم همراهش استقبال کردند و به در خواست رئیس فدراسیون ایران قرار شد رئیس فدراسیون جهانی به زودی به ایران سفر کند.

رئیس فدراسیون تیراندازی ایران با هدف بررسی وضعیت تیم ملی اهداف پروازی در مسابقات قهرمانی جهان به مسکو سفر کرد تا از نزدیک در جریان مسابقه تیراندازان قرار بگیرد.

از زمانی که دادگر به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی انتخاب شد رشته اهداف پروازی مورد توجه فدراسیون قرار گرفت و پس از 2  سال اردو تیراندازان اهداف پروازی برگزار شد و ملی پوشان طی یک ماه گذشته در 2 مسابقه برون مرزی شرکت کردند. این در حالی است که در دوره گذشته بیشتر توجه فدراسیون معطوف به رشته های ثابت تیراندازی بود و به اهداف پروازی توجه زیادی نمی شد.

رشته اهداف پروازی با مشکلات زیادی از جمله فرسودگی اسلحه ها و کمبود تجهیزات روبه رو است.دادگر برای حل مشکلات رشته اهداف پروازی با رئیس فدراسیون تیراندازی ایتالیا ملاقات کرد و در تعاملاتی که با مسئولان فدراسیون ایتالیا صورت گرفته است قرار شد فدراسیون ایتالیا در زمینه تامین تجهیزات رشته اهداف پروازی به فدراسیون ایران کمک کند.

 ملی پوشان اهداف پروازی در مسابقات اخیر نشان دادند که توانایی رقابت با تیراندازان بزرگ دنیا را دارند اما مشکل تجهیزات مانع بزرگی برای آنهاست.

از زمانی که دادگر به ریاست جدید فدراسیون انتخاب شد مطالبی منتشر شد که بیش از هر چیزی به ضرر ورزش تیراندازی است.

 به نظر می رسد که اختلافات درباره برگزاری مجمع انتخاباتی هنوز به پایان نرسیده است و وزارت ورزش وجوانان هنوز تصمیم قاطعی در این زمینه نگرفت.

مشکلاتی که در روزهای اخیربرای فدراسیون تیراندازی رخ داده است منجر به بروز شائبه هایی شد که برخی  آن را  علیه فدراسیون استفاده کردند. 

به گفته هاشمی، رییس سابق فدراسیون تیراندازی او هنوز رئیس فدراسیون تیراندازی ایران است و مکاتبات فدراسیون جهانی تیراندازی با فدراسیون ایران از طریق او انجام می شود ، اما سفر دادگر به مسکو در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی جهان  اهداف پروازی ملاقاتش با مسئولان فدراسیون جهانی و روسای فدراسیون چند کشور دیگر این موضوع را ثابت می کند که فدراسیون جهانی تیراندازی دادگر را به عنوان رئیس جدید فدراسیون ایران قبول دارد. با وجود این می توان امیدوار بود که مشکلاتی از قبیل تعلیق در کمین فدراسیون ایران نیست.

بنابراین انتشار خبرهایی مبنی بر اینکه دادگر به عنوان همراه تیم ملی در مسکو حضور یافته است درست نیست و او به طور رسمی رئیس فدراسیون تیراندازی ایران به مسکو سفر کرد است.

اما نکته جالب تر اینجاست که افرادی  با حضور دادگر از فدراسیون جدا شدند که در دوره های قبل با هاشمی پیمان بسته بودند و بعد از رفتن هاشمی کماکان کنار دادگر ماندند و پس از اینکه عذر آنها از فدراسیون خواسته شد به یکباره دوباره رنگ عوض کردند و در قالب یک مخالف  به تیم هاشمی پیوستند.

اینکه در موضوع تیراندازی حق با هاشمی است و یا دادگر بر عهده ما نیست و دیوان عدالت اداری و وزارت  ورزش  به این مضوع رسیدگی می کنند اما افرادی فقط به دلیل اینکه می خواهند خودشان کنار فدراسیون باشند به نوعی به تیراندازی لطمه می زنند که این در نوع خود جای تامل دارد.

امیدواریم تیراندازی در فدراسیون از سوی مخالف و موافق به سمت این ورزش نباشد تا به قولی دود آن در چشم ورزشکاران  این رشته نرود.

 انتهای پیام/


فدراسیون تیراندازی و حاشیه هایی از نوع دادگر و هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار