دبیر هیئت فوتبال استان قم:

برگزاری فستیوال برای شناسایی استعدادهای استانی

زرگر گفت:برگزاری فستیوال به دنبال شناسایی استعدادهایی است که قصد دارد از میان آن‌ها تیم ملی نونهالان زیر ۱۳ سال را تشکیل دهد .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛علی اصغر زرگر،دبیر هیئت فوتبال استان  قم،از حضور تیم های فوتبال دختر و پسر قم در فستیوال زیر ۱۲ سال کشور خبر داد و گفت: فستیوال ملی فوتبال زیر ۱۲ سال کشور با حضور تیم‌هایی منتخب از سراسر کشور در مشهد در حال برگزاری است و استان قم هم در بخش پسران و هم در بخش دختران، تیم‌های خود را به این مسابقات اعزام کرده است.

دبیر هیئت فوتبال استان قم گفت: فدراسیون فوتبال از برگزاری این فستیوال به دنبال شناسایی استعدادهایی است که قصد دارد از میان آن‌ها تیم ملی نونهالان زیر ۱۳ سال را تشکیل دهد و از این رو، فستیوال مشهد میدان بزرگی از استعدادهای استانی به حساب می‌آید.

وی افزود: مسابقات بخش پسران روز یکشنبه در مشهد به پایان رسیده است و مسابقات بخش دختران از امروز آغاز می‌شود البته این مسابقات به صورت جشنواره‌ای و با هدف استعدادیابی برگزار می‌شود و برد و باخت و قهرمانی در آن مفهومی ندارد.

زرگر بیان کرد: نفراتی که از قم در این فستیوال شرکت کرده‌اند در حقیقت بازیکنانی هستند که در فستیوال استانی نمرات بالایی کسب کردند و در اردوی استعدادیابی استانی توانستند نظر کادر فنی تیم‌ها را به خود جلب کنند.

وی عنوان کرد: محمد ایمان طاهری دوست (آریا) امیر چاردولی (سیاه‌جامگان) سید نوید چاوشی (متین دانش) محمد پویا هاشمی (فراز) محمدصادق خانی (پارسا) ایمان فاطمی دوست (هنگ) محمد جواد عطایی (هنگ) امیر علی جعفری (عقاب) علیرضا رحمانی (عقاب) مانی سروشی فرید (پیام) امیر حسین محمودی (سهیل) کمیل علی مرادی (شاهین) امیر محمد خادمی (شاهین) محمد محمدی (شاهین) و علیرضا اسکندری (شاهین) پسران حاضر در ترکیب تیم منتخب قم بودند.

دبیر هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: برای تیم دختران قم نیز در مشهد یگانه محمدی فرح بخش، فاطمه عموحسنی، مبینا اشراقی، فاطمه آمره ئی، سمیرا رستمی، ملیکا جعغری طهرانی، شهلا کاظمی، رقیه خلیلی، مریم خجسته، خدیجه قاسمی، هلیا پیرنظر، فاطمه دشتی، رقیه اسدی و فاطمه امیرآبادی فراهانی به میدان می‌روند.

زرگر افزود: در تیم فوتبال پسران روح الله قنبری به عنوان مربی و موسی رفیعی به عنوان سرپرست حضور داشتند و در تیم دختران نیز نرگس دهکردی مربی است و سرپرستی تیم بر عهده الهام صفا است.

انتهای پیام/ح

حضور تیم‌های فوتبال قم در فستیوال زیر ۱۲ سال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.