حکیم:شایعه تبانی ایران و سوریه به هیچ عنوان صحت ندارد

سرمربی تیم فوتبال سوریه گفت: بحث تبانی ایران و سوریه برای صعود به جام جهانی در حد شایعه است و به هیچ وجه صحت ندارد.

حکیم:از صعود ایران به جام جهانی خوشحالیم/شایعه تبانی ایران و سوریه به هیچ عنوان درست نیستبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ایمن حکیم سرمربی تیم  ملی فوتبال سوریه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های ملی ایران و سوریه اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در اینجا حضور دارم. ما راه سختی داشتیم تا به ایران برسیم. با توجه به تمام مسائل و راه های سختی که سر راهمان وجود داشت اما به اینجا رسیدیم. ایران تیم بسیار خوبی است و استحقاق صدرنشینی در این گروه را دارد و ما می دانستیم که ایران حتما از این گروه به جام جهانی صعود می کند و از این مسئله بسیار خوشحالم. ما امیدواریم که با توجه به تمام سختی هایی که داشته ایم بتوانیم همراه با ایران به جام جهانی صعود کنیم.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به مشکلات تیم ملی سوریه، آیا می‌توانند به جام جهانی صعود کنند گفت: مشکلات ما را دیدید. در طول این مسیر دشواری‌های زیادی داشتیم اما با کمک خدا و همت بازیکنان به اینجا رسیدیم. بازی به بازی مصدومان و مشکلاتی داشتیم اما با این وجود تمام بازیکنان عزمشان را جزم کرده اند و بازیکنان بعد از رسیدن به این‌جا هم‌قسم شده اند که از این مرحله صعود و به جام جهانی صعود کنند.

سرمربی سوریه درباره خط دفاع تیم ملی فوتبال ایران و چه برنامه ای برای گل زدن به این تیم دارند،گفت: مهم‌ترین مسئله این است که بازیکنانم استحقاق بازی مقابل ایران را دارند. نتایجمان تاکنون خوب بوده است به طور مثال توانستیم به تیمی مانند قطر سه گل بزنیم و اگر مشکلات برای ما پیش نمی‌آمد به طور حتم همراه با ایران به جام جهانی صعود می کردیم.

حکیم درباره پاداشی که یکی از رستوران‌داران سوری برای بازیکنان این تیم در صورت صعود به جام جهانی در نظر گرفته است گفت: از این حرف‌ها زیاد است. من می دانم که قرارداد بازیکنان تیم سوریه خیلی بیشتر از مبلغی است که آن رستوران دار برای بازیکنان تیم در نظر گرفته است. برای بازیکنان سوریه مهم نیست که به آنها چه چیزی می‌دهند. تمرکز ما روی این است که ایران را ببریم و به جام جهانی صعود کنیم.

او در پاسخ به این سوال که تا چه حد امیدوار به شکست ایران در ورزشگاه آزادی هستند،گفت: نمی‌توانم این را بگویم. ما استحقاق بازی مقابل ایران و صعود به جام جهانی را داریم اما همه چیز دست خداست و تمام اراده و عزم ما بر شکست ایران است و توکلمان به خدا است تا در این مسابقه به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

حکیم درباره اظهارات متفاوت از سوی برخی از رسانه‌ها مبنی بر امکان تبانی در این مسابقه بیان کرد: تمام این صحبت‌ها فقط در حد شایعه است و چیزهایی است که به ما نسبت می دهند. اصلا چنین چیزهایی بین ما وجود ندارد و ما تنها به مسائل فنی فکر می‌کنیم. این حرف‌ها از طرف کره ای ها بوده یا هر جای دیگری، به ما ربطی ندارد. تمرکز ما روی این است که بازی را ببریم و اگر ببریم استحقاق آن را داشتیم. بارها و بارها به ما ظلم شده اما چنین چیزی وجود ندارد و ما تنها به مسائل فنی فکر می‌کنیم.

او همچنین درباره استفاده از عمر سوما مقابل تیم ملی ایران خاطر نشان کرد:چیزی که می توانم بگویم این است که مسائلی که درباره عمر سوما گفته می شود به هیچ عنوان صحیح نیست. همه بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند. تمام بازیکنان سوریه مثل هم هستند و  ما بهترین بازیکنان را به میدان می‌فرستیم و فقط روی این مساله تمرکز می‌کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی سوریه در نشست خبری پیش از بازی با ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار