3 فیلم در حوزه هنری خوزستان تولید شد

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان از تولید 3 فیلم در حوزه هنری استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد غدیرزاده، معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان بیان داشت: ساخت مستند' پلاتین'، فیلم کوتاه 'چراغ' و فیلم کوتاه داستانی ' نفرین مورچه' از سوی واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان به پایان رسیده و هر 3 فیلم آماده پخش هستند.
وی اذعان کرد: فیلم کوتاه و داستانی 'چراغ' به تهیه کنندگی و کارگردانی محمود پوربچاری و به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری آبادان تولید شده است.
غدیرزاده اظهار داشت: این فیلم کوتاه داستانی 7 دقیقه‌ای به مسایل اجتماعی می پردازد و روایت داستانی کشمکش یک چراغ با انسان در هنگام مطالعه است.
معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان گفت: از جمله عوامل این فیلم می توان به سید وحید طباطبائیان (مشاور کارگردان)، مصطفی محسنی (بازیگر)، نادر آلبوعلی (نور و تصویر)، مجید شتی (تدوین)، جلیل حاجری (طراح صحنه)، علی دریس (عکاس)، سید فواد ابراهیمیان (مدیر تدارکات) و محمد شیخ زاده (مدیرتولید و مجری طرح) اشاره کرد.
این مقام مسئول در ادامه به مستند 'پلاتین' اشاره و تصریح کرد: این مستند به کارگردانی ایمان آشیان در دفتر هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان تولید شده است که در برگیرنده مضامین اجتماعی است که با گذشت یکسال و گذراندن آخرین مراحل فنی در اهواز آماده نمایش شد.
محمد غدیرزاده اذعان داشت: این مستند با هدف کشف و پرورش استعدادهای جوان و حمایت از آثار آن ها تهیه و تولید شده است.
وی افزود: مستند 'پلاتین' درباره جوانی است که با وجود معلولیت جسمی و حرکتی با انگیزه فراوان و پشتکار قابل ستایش کاری می‌کند تا مخارج خانواده را تامین کند.
غدیرزاده اظهار کرد: هادی خواجوی (صدا و تصویر)، سیروس شکیبا (تدوین) و حوزه هنریخوزستان(تهیه کنندگی) این کار را برعهده دارد.
وی گفت: فیلم کوتاه داستانی ' نفرین مورچه' نیز که در حوزه هنری خوزستان تولید شده با موضوعی اجتماعی روایتی از انسان و رفتارش در هستی است بدین معنا که آنگونه که هر جور بیندیشی و رفتار کنی درباره ات اندیشیده و رفتار می‌شود.
معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان اذعان داشت: فیلم کوتاه داستانی ' نفرین مورچه ' به کارگردانی و نویسندگی روح الله سخاوت زاده است و عوامل آن سید وحید طباطبائیان (مشاور کارگردان)، امیر جوشقانی (بازیگر)، نادر آلبوعلی (نور و تصویر)، کریم شینی پور (تدوین و جلوه‌های بصری)، محمودپوربچاری (عکاس)، سید فواد ابراهیمیان (مدیر تدارکات)، عادل نیک مرام (مدیرتولید) می باشند.
انتهای پیام/گ

تولید فیلم های مختلف در حوزه هنری خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار