ساداتی‌نژاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وضعیت استخدام حق‌التدریسی‌های آموزش و پرورش باید مشخص شود

عضو کمیسیون آموزش گفت: متاسفانه برخی افراد بیش از 10 سال به نام حق‌التدریس معلم هستند اما استخدام نمی‌شوند.

سسید جواد ساداتی‌نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف وضعیت استخدامی معلمان حق‌التدریس اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد بیش از 10 سال به نام حق‌التدریس معلم هستند اما به دلیل برخی قوانین استخدام نمی‌شوند.

وی با اشاره به ورود کمیسیون آموزش به بحث قرارداد حق‌التدریسی‌ها گفت: ما به دنبال سامان یافتن و تعیین تکلیف وضعیت نیرو‌های حق‌التدریس هستیم و معتقدیم این نیروها با توجه به سال‌ها تجربه کار باید در سازمان آموزش و پرورش استخدام شوند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات تصریح کرد: برخی در چرایی استخدام نشدن نیروهای حق‌التدریس عنوان می‌کنند که این افراد صلاحیت علمی کافی را ندارند, اگر علت این است چرا آ‌نان در این سال‌ها تدریس کرده‌اند؟

ساداتی‌نژاد خاطر نشان کرد: معلمان حق‌التدریس همان کسانی هستند که با شروع سال تحصیلی سر کلاس‌ها می‌روند و نقش مهمی در گسترش سوادآموزی دارند و باید تدبیری اندیشیده شود تا وضعیت قراردادشان مشخص شود.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۱ مهر ۱۳۹۶
تشکر
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۱:۵۶ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
به نظر بنده استخدام معلم فقط دانشگاه فرهنیگان فاتحه نظام اموزش و\روش رو باید خوند که این حق التدریسی ها رو جذب کنه بچه من کلاس 2 عینک میزنه به معلم حق التدریسی گفته چشمم نمیبنه گفته به من چه برو عینک تو عوض کن معلمی که باید خوب بود به دانش آموز یاد به از الان اون رو بی اعتنا به مساءل دیگران بچمم دو روز با خودش درگیر بود خاک تو سر این .......چی بگم بخدا
Iran (Islamic Republic of)
یک معلم
۱۳:۳۶ ۱۴ شهريور ۱۳۹۶
واقعا متاسفم برای این نظام تعلیم و تربیت ، همسرم 16 سال سابق داره و هنوز استخدام نشده تازه مدرکش مرتبط هم هست و اونوقت اونی که از راه رابطه اومده و مدرک نساجی داره تو ابتدایی تدریس میکنه و استخدام شده
آخرین اخبار