هفته تعاون صورت گرفت

مسابقات قرآن کنارک به کار خود پایان داد

مسابقات قرآنی که به‌ مناسبت هفته تعاون از صبح روز گذشته، ۱۳ شهریورماه در کنارک آغاز شده بود، شب گذشته با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

مسابقات قرآن کنارک به کار خود پایان دادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،ابراهیم زرگری، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان  بیان کرد: این مسابقات ویژه آقایان در گروه‌های سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: در این مسابقات که با همکاری تعاونی صیادی ۷۱۱ پزم برگزار شد، شرکت‌کنندگان در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ قرآن و اذان به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه تعاون به‌معنای همکاری و مشارکت است، اظهار کرد: تعاون یک واژه قرآنی است؛ خداوند در سوره مبارکه مائده می‌فرماید « وَتَعَاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوَى وَلَا تَعَاوَنُوا عَلَى الْإِثْمِ وَالْعُدْوَانِ»، در نیکوکاری و پرهیزگاری یکدیگر را کمک کنید، نه بر گناه و ستمکاری.

زرگری افزود: در هفته تعاون که از ۱۳ شهریورماه آغاز می‌شود، برنامه‌های متعدد فرهنگی و دینی در نظر گرفته شده است که از جمله، مسابقات قرآنی در کنارک بود که با هدف گسترش فرهنگ قرآن و ایجاد زمینه‌ای برای ارتقای آموزه‌های قرآنی برگزار شد.

انتهای پیام/ع

پایان مسابقات قرآن در کنارک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار