معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی؛

صدور مجوز 2 زنجیره تولید شیر خام در همدان

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از صدور مجوز دو زنجیره تولید شیر خام برای همدان از وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

صدور مجوز 2 زنجیره تولید شیر خام در همدانبهگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  محمد نظرپور معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه مجوز دو زنجیره تولید شیر خام برای همدان از وزارت جهاد کشاورزی گرفته شده است، افزود: استان همدان یک پرونده برای ایجاد زنجیره تولید گوشت قرمز در وزارت جهاد کشاورزی دارد.

وی ادامه داد: اولویت به سمت تاسیس واحد پرورش گاو شیری برده شده و ظرفیت زیادی در این زمینه نیزوجود دارد.

وی با اشاره به اینکه زنجیره تولید گوشت قرمز و گوشت مرغ از اولویت های استان همدان است، خاطر نشان کرد: هم اکنون یک زنجیره تولید برای همدان در نظر گرفته شده است که درحال تکمیل است.

 نظر پور با اشاره به اینکه استان همدان در زمینه تولید شیر خام رتبه دهم کشور به خود اختصاص داده است اظهار داشت: سرانه مصرف شیر برای هر نفر در کشور و استان همدان با میانگین سرانه مصرف شیر در کشور‌های اروپایی بسیار فاصله دارد.

این مسئول اضافه کرد: وی با بیان اینکه استان همدان رتبه پانزدهم کشور را در تولید گوشت مرغ دارد، ادامه داد: 2.2 درصد ازگوشت مرغ کشور در استان همدان تولید می‌شود.

انتهای پیام/ج


صدور مجوز تولید شیر خام در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.