۲۵ نفر در آذربایجان‌شرقی حین کار کشته شدند

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: در پنج ماهه سال‌جاری 25 نفر بر اثر حوادث کاری در استان جان خود را از دست دادند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛صمدی‌راد مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: در پنج ماهه سال‌جاری 25 نفر بر اثر حوادث کاری در استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک نفر کاهش یافته است.

وی افزود: در این مدت تعداد 566 نفر نیز بر اثر حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد 15 نفر زن و 551 نفر مرد بودند.

صمدی‌راد گفت: تعداد مصدومان حوادث کاری در پنج ماهه سال گذشته 572 نفر بود که این آمار در پنج ماهه سال‌جاری یک درصد کاهش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی افزود: بر اساس همین گزارش در طی مرداد امسال تعداد 7 نفر به علت حادثه کاری فوت کرده که این آمار در مدت مشابه سال گذشته 6 نفر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: 138 نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری در مرداد ماه به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این آمار نسبت به مرداد سال گذشته کاهش حدود 38 درصدی را نشان می‌دهد.

صمدی‌راد گفت: در پنج ماهه اول امسال بیشترین موارد فوت ناشی از حوادث کار به ترتیب سقوط ازبلندی 15نفر، برخورد جسم سخت 7 نفر و 3 نفر برق‌گرفتگی، غرق شدگی و خفگی زیر آوار گزارش شده و میانگین سنی فوت شدگان 42 سال می‌باشد.و از نظر محل جغرافیایی وقوع حادثه تبریز با 15 نفر بیشترین فوت شده را دارد.

 

انتهای پیام/ش

مصدوم شدن ۵۶۶ نفر در حوادث کاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار