اجرای 3900 كيلومتر شبكه فيبرنوري در همدان

مدير مخابرات همدان گفت: 3 هزار و 900 كيلومتر شبكه فيبرنوري در نقاط مختلف استان اجرا شده است.

اجرای 3900 كيلومتر شبكه فيبرنوري در همدانبهگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  قاسم نظری پویا مدير مخابرات همدان افزود: اجرای طرح شبکه فیبر نوری در راستای گسترش زیرساخت‌های توسعه استان است.

وی ادامه داد: دراین راستا تأمین زیرساخت‌های لازم انجام شده و تاکنون 3 هزار 900 کلیومتر شبکه فیبرنوری در نقاط مختلف استان اجرا شده است.

این مسئول اظهار داشت: این امر موجب شده که همدان به استانی الکترونیک تبدیل شود.

وی همچنین از آغاز واگذاری خدمات اینترنت بر بستر فیبر نوری در منازل، بنگاه‌های اقتصادی و ادارات با نام تجاری «تانوما» در سطح شهر خبر داد.

مدیر مخابرات منطقه همدان اضافه کرد: شرکت مخابرات ایران توسعه شبکه فیبرنوری تا منازل، دستگاه‌های اجرایی و بنگاه‌های اقتصادی را در راستای دولت الکترونیک و توسعه دسترسی مردم به خدمات اینترنت پرسرعت و انتقال داده‌های بزرگ در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه در سطح شهرهای همدان و ملایر برای دسترسی به فیبرنوری ظرفیت سازی لازم انجام شده است،یادآورشد: تلاش ما این است که این ظرفیت برای دیگر شهرهای بزرگ استان نیز فراهم شود.

نظری‌پویا به اجرای فیبرنوری در راستای زیرساخت‌های مخابراتی با عنوان FTTH اشاره کرد و افزود:در صدد هستیم اینترنت و خط تلفن ثابت را بر بستر فیبر نوری به مشترکین استانی واگذار کنیم.

اتنهای پیا م/ج

اجرای شبکه فیبر نوری در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار