اعمال محدودیت ترافیکی محور‌های ارتباطی مازندران تا روزعید غدیرخم

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های ارتباطی مازندران از فردا ۱۵ شهریور به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه در روز‌های پایانی هفته و ایام تعطیلات عید غدیر خم به اجرا در خواهد آمد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۵ شهریورماه تا ۶ صبح روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه از محور‌های کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز چهارشنبه تا ساعت یک بامداد روز پنج شنبه ۱۶ شهریورماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه تا ساعت یک بامداد روز پنجشنبه از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۷ شهریورماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۸ شهریورماه تا ساعت یک بامداد روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز شنبه تا ساعت یک بامداد روز یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با بیان اینکه در محور هراز تردد همه تریلر‌ها در این محور ممنوع است گفت: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه و از ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۸ شهریورماه تا یک بامداد روز یکشنبه و همچنین از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز شنبه ۱۸ شهریورماه تا ساعت یک بامداد روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ روز شنبه تا ساعت یک بامداد روز یکشنبه با اعلام ماموران پلیس راه در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه است.

سرهنگ قدمی افزود: در محور سوادکوه هم تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۵ شهریورماه و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۸ شهریورماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

وی گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/آ


اعمال محدودیت ترافیکی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.