رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان خبر داد؛

صدور ۱۵ فقره جواز تأسیس صنعتی جدید در لارستان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان از صدور ۱۵ فقره جواز تأسیس صنعتی جدید با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۵ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی‌محمد ابراهیم‌زاده رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان بابیان اینکه در ۵ ماهه نخست امسال در حوزه صنعت ۱۵ فقره جواز تأسیس در این شهرستان صادر شده است، گفت: اجرای این طرح‌ها بیش از ۱۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و برای ۱۳۳ نفر اشتغال به دنبال دارد.

وی از صدور یک فقره پروانه بهره‌برداری تولید ورق «چینکو» در شهرک صنعتی «اوز» خبر داد و افزود: این طرح با سرمایه‌گذاری ۶۲۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی اجرا و برای ۴ نفر اشتغال‌زایی داشته است.

ابراهیم زاده ادامه داد: درزمینهٔ معادن ۳ فقره پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان با اشتغال‌زایی برای ۱۷ نفر صادرشده است.

وی بابیان اینکه با توجه به تجاری بودن لارستان و فعالیت صادرکننده‌های فعال کشور در این شهرستان، تلاش شده تا به کمک این افراد مسیر تأسیس اتاق بازرگانی در لارستان تسهیل شود، بیان کرد: تحقق این امر نیازمند پیگیری‌هایی از سوی فرمانداری لارستان جهت ایجاد پرواز کارگو از فرودگاه بین‌المللی این شهرستان جهت توسعه صادرات است.

ابراهیم زاده اظهار داشت: در این کارگروه علاوه بر تلاش برای حل مسائل و مشکلات صادراتی، پیگیر تأسیس ۲ مبحث راه‌اندازی کلینیک صنعت و تشکیل اتحادیه صادرکنندگان و تولیدکنندگان در لارستان هستیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان تصریح کرد: برای آشنایی مسؤولان با مشکلات و همچنین اطلاع شهروندان از صنایع فعال در لارستان، به‌طور مستمر اقدام به ایجاد تور‌های صنعتی و بازدید از کارخانه‌ها و کارگاه‌ها صورت می‌گیرد.

گفتنی است لارستان تنها شهرستان استان پهناور فارس دارای کارگروه صادرات است.
انتهای پیام/ر

جواز تأسیس صنعت در لارستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار