کمپین خرید ۷۲ دستگاه آبسردکن در ماه‌های محرم و صفر

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آستانه ماه‌های محرم و صفر کمپین خرید ۷۲ دستگاه آبسردکن به نیت ۷۲ یار امام حسین (ع)در استان راه اندازی شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   سالار جوکار مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان گفت: در آستانه‌ی ماه‌های محرم و صفر، مجمع خیرین سلامت استان برنامه ریزی کرده است تا با همراهی و همکاری خیرین و نیکوکاران آبسردکن‌های موردنیاز مراکز درمانی و بیمارستان‌ها در مناطق مختلف استان را تامین کند.

وی افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند نذورات و کمک‌های خیرخواهانه خود در ماه محرم و صفر را به حساب رفاه کارت شورای مشارکت زنان مجمع خیرین سلامت استان ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۱۸۵۴۶ و یا شماره حساب جاری بانک رفاه ۲۲۲۹۴۶۱۵۵ واریز کنند تا نسبت به خرید آبسردکن اقدام شود یا یک دستگاه آب سردکن خریداری و در اختیار مجمع خیرین سلامت استان قرار دهند.

سالار جوکار ادامه داد: قیمت هر دستگاه آبسردکن بالغ بر ۷۰۰ هزار تومان است که این خرید می‌تواند به صورت مشارکتی نیز انجام شود.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان گفت: امید است با نیات خیرخواهانه نیکوکاران در پایان ماه صفر ۷۲ دستگاه آب سردکن تامین و در اختیار مراکز درمانی و بخش‌های بیمارستانی قرار گیرد.

سالار جوکار افزود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۷۳۴۳۸۷۱۰ تماس بگیرند یا به مجمع خیرین سلامت استان واقع در یاسوج، جنب شرکت گاز استان، خیابان ورزش، کوچه مولوی یک و پلاک ۲۶ مراجعه کنند.

انتهای پیام/ش

خرید دستگاه ابسردکن در ماه های محرم و صفر با کمک خیران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.