مدیرعامل برق لرستان:

برق رسانی به ۱۷۰ روستا در لرستان

مدیر عامل برق لرستان گفت: ۲ هزار و ۷۶۴ روستای این استان از نعمت روشنایی برق برخوردار هستند که از این تعداد ۱۷۰ روستا با جمعیتی بالغ بر ۲ هزارو ۹۰۰ خانوار در دولت یازدهم برق دار شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  فریدون خودنیا گفت: اکنون تنها ۱۰ روستای لرستان که در مناطق صعب العبور واقع شده و زیر ۱۰ خانوار جمعیت دارند فاقد برق بوده که تا پایان سال مالی جاری این تعداد روستا نیز برق رسانی می‌شود.

به گفته وی اولویت شرکت توزیع برق در لرستان رفع محرومیت زدایی (در حوزه برق) در مناطق صعب العبور بوده که در سال گذشته با برقدار نمودن ۸۲ روستای محروم و بدون جاده دسترسی، این مهم عملیاتی شد.

وی افزود: تامین برق پایدار و افزایش ضریب اطمینان شبکه‌ها و خدمات پس از فروش یکی از اقدامانی است که برای جلب رضایت حداکثری مشترکین در نظر گرفته ایم.

خودنیا با بیان اینکه شرکت توزیع برق لرستان همواره با قبول سخت‌ترین شرایط گام اول توسعه را در این گونه مناطق برداشته، گفت: با توجه به اقلیم جغرافیایی و صعب العبور بودن لرستان تعمیر و نگهداری خطوط شبکه‌های برق کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است که خوشبختانه با تلاش شبانه روزی نیرو‌های اجرایی کمترین خاموشی‌ها را در سطح منطقه داریم.

انتهای پیام/ د

 ۱۷۰ روستای لرستان در دولت تدبیر و امید برق دار شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.