اعلام زمان بازگشت حجاج چهارمحال و بختیاری

زمان بازگشت حجاج چهارمحال و بختیاری به میهن اسلامی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بر اساس گفتگوی تلفنی با یوسف آقابزرگی مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری و معاون ستاد منطقه یک سازمان حج و زیارت در مکه مکرمه؛ نخستین گروه از زائران این استان پس از اتمام اعمال و مناسک حج تمتع، جمعه آینده ۱۷ شهریور ۹۶ و از طریق فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان وارد میهن اسلامی می‌شوند.

این گروه شامل دو کاروان ۱۱۵ نفره مدینه اول از شهر‌های شهرکرد به مدیریت بهنام شمس (شماره ۱۸۰۰۴) و بروجن به مدیریت علیرضا رضوانی (شماره ۱۸۰۱۸) است که ۱۶ مرداد راهی سرزمین وحی شده بودند.

زمان پرواز بازگشت کاروان شهرکرد (شماره ۱۸۰۰۴)، ساعت ۵:۵۵ صبح روز جمعه به وقت عربستان سعودی و ۷:۲۵ صبح به وقت ایران از فرودگاه مدینه منوره ‌می‌باشد.

برگشت کاروان دوم (بروجن/ شماره ۱۸۰۱۸) نیز ساعت ۱۴:۱۵ همان روز به وقت عربستان و ۱۵:۴۵ به وقت ایران از ایستگاه پروازی مدینه خواهد بود.

سومین کاروان حجاج چهارمحال و بختیاری به مدیریت منوچهر نجفی (کاروان ۱۶۰ نفره مدینه بعد به شماره ۱۸۱۱۶) از شهرکرد هم فردا چهارشنبه ۱۵ شهریور از مکه مکرمه عازم مدینه منوره می شود و پس از ۵ روز اقامت در مدینه، در روز دوشنبه ۲۰ شهریور و از طریق فرودگاه این شهر به ایران باز می‌گردد.

ورود این کاروان نیز از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان صورت می‌گیرد.

گفتنی است: سومین کاروان حجاج چهارمحال و بختیاری ۱۹ مرداد به مکه مکرمه اعزام شده بود.

مجموع زائران امسال حج تمتع چهارمحال و بختیاری ۳۹۰ نفر می‌باشند که ۱۴ نفر آنان عوامل اجرایی و روحانی کاروان هستند.

این استان در حال حاضر دارای ۱۱ دفتر خدمات زیارتی شامل ۶ دفتر در شهرکرد، ۳ دفتر در بروجن و ۲ دفتر در بن و سامان می‌باشد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار