معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گقت:

۱۰۰۰ مورد گشت مشترک نظارت و بازرسی در آذربایجان‌غربی انجام شد

در پنج ماهه امسال تعداد یک هزار و ۳۴ مورد گشت مشترک نظارت و بازرسی در آذربایجان‌غربی انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سلیمان علیزاده با اشاره به برگزاری گشت مشترک با دستگاه‌های زیربط در راستای هم‌افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت کارشناسی و پیشگیری از تخلفات و رسیدگی فوری به شکایات مردمی، در پنج ماهه امسال در استان اظهار داشت: در این مدت تعداد هزار و 34 گشت مشترک انجام شد.

وی تصریح کرد: این تعداد گشت مشترک منجر به 394 پرونده تخلف به ارزش حدود 704 میلیون ریال شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و شهرستان‌های تابعه در زمان مورد اشاره، 21 درصد از گشت‌های مشترک خود را با اتاق اصناف و اتحادیه‌ها انجام داده است افزود: علاوه بر آن، دو درصد گشت‌های مشترک نیز با ادارات کل تعزیرات حکومتی بوده است.

وی بیان کرد: همچنین 15 درصد گشت‌های مشترک با دانشگاه علوم پزشکی، 6 درصد با ادارات استاندارد، 14 درصد با اماکن و نیروی انتظامی، 11 درصد با شبکه بهداشت، 12 درصد با آموزش و پرورش و 19 درصد با سایر دستگاه‌ها انجام شده است.

علیزاده با اشاره به اینکه از مجموع پرونده‌های تخلف متشکله، 32 درصد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی است گفت: از سوی دیگر 47 درصد مربوط به گشت مشترک با اتاق اصناف، یک درصد مربوط به اداره کل استاندارد، چهاردرصد مربوط به اماکن و نیروی انتظامی، سه درصد مربوط به شبکه بهداشت، پنج درصد مربوط به آموزش و پرورش و 18 درصد مربوط به سایر دستگاه‌ها است.

انتهای پیام/ب

1000 مورد گشت مشترک نظارت و بازرسی در آذربایجان‌غربی انجام شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.