جادری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد

مقاومت سازمان اداری استخدامی در برابر احیاء معاونت اقتصادی استانداران

استاندار هرمزگان گفت: سازمان اداری استخدامی در برابر احیاء معاونت اقتصادی استانداران مقاومت می‌کند.

مقاومت سازمان اداری استخدامی در برابر احیاء معاونت اقتصادی استانداران/جاسم جادری استاندار هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ضرورت احیاء معاونت اقتصادی در استانداری‌ها، اظهار کرد: معاونت اقتصادی باید از سایر معاونت‌های استانداری‌ها مجزا باشد.

وی افزود: اکنون معاونت اقتصادی در معاونت توسعه منابع انسانی ادغام است اما باید بدانیم که یک معاون نمی‌تواند در دو رشته تخصص داشته باشد؛ توسعه منابع انسانی به موضوع اداری و مالی، مسائل مربوط به پرداخت حقوق، اضافه کار و مخارج دستگاه‌ها می‌پردازد در حالی که وظایف معاونت اقتصادی با این موارد متفاوت است.

استاندار هرمزگان در ادامه با بیان اینکه در هیچ دستگاهی دو معاونت اقتصادی و توسعه منابع انسانی در یکدیگر ادغام نیستند، گفت: فقط در استانداری‌ها این شرایط حاکم است در حالی که برای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد تولید و اشتغال در کشور باید معاونتی مجزا تحت عنوان معاونت اقتصادی که وظیفه‌اش برگزاری جلسه های تخصصی اقتصادی است، شکل بگیرد.

جادری متذکر شد: اکنون معاونت توسعه منابع انسانی، امور مربوط به مسائل اقتصادی، اداری، مالی، پشتیبانی و مسائل منابع انسانی را رسیدگی می‌کند که هیچ یک از این موارد تناسبی با یکدیگر ندارد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان اداری استخدامی در برابر احیاء معاونت اقتصادی استانداران مقاومت می‌کند، خاطرنشان کرد: استانداران به عنوان مسئولان رده اول استانی و دستگاه حاکمیتی سه معاونت دارند، در حالی که با توجه به حجم کار و وظایف، معاونت اقتصادی را باید از معاونت توسعه منابع انسانی تفکیک کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار