پیوستن بازیکن گچسارانی به باشگاه ذوب آهن

تازه‌ترین صید ذوبی‌ها در روزهای پایانی فصل نقل‌وانتقالات ایمان موسوی بازیکن اهل گچساران است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  موسوی بازیکنی اهل شهر دوگنبدان است که فوتبال حرفه‌ای‌اش را از باشگاه سازنده شیراز یعنی فجر سپاسی آغاز کرد.

موسوی پس‌ازاین‌که چند سال در فجرسپاسی بازی کرد موردتوجه نفت تهران قرار گرفت و با این باشگاه قرارداد امضا کرد.

از این زمان به بعد موسوی جوان درخشش در فوتبال باشگاهی کشور را آغاز کرد به‌گونه‌ای که پس از پایان نیم‌فصل لیگ دوازدهم فصل استقلالی‌ها طرح جذب این مهاجم بلندقد را کلید زدند.

در آن زمان امیر قلعه‌نویی سرمربیگری تیم آبی‌پوش تهرانی را بر عهده داشت و به سفارش او موسوی جذب شد.

قرارداد این بازیکن گچسارانی با استقلالی‌ها دو فصل و نیم بود و آبی‌ها تهرانی تااندازه‌ای در به خدمت گرفتن موسوی مشتاق بودند که بر اساس توافقنامه‌ای با باشگاه نفت تهران دو بازیکن خودشان یعنی میثم حسینی و امین منوچهری را به آن تیم دادند تا بتوانند موسوی را جذب کنند.

اما موسوی در استقلال چندان موفق ظاهر نشد و پس از جدایی از استقلال به فولاد خوزستان پیوست و در نیم‌فصل دوم به دلایل انضباطی از سوی اسکوچیچ سرمربی وقت فولاد کنار گذاشته شد.

ازاینجا به بعد دوران افول بازیکن پیشین استقلال شروع شد و موسوی هر فصل به تیمی کوچ می‌کرد و فصل بعد دوباره راهی تیم دیگری می‌شد.

سیاه‌جامگان و اکسین البرز باشگاه‌های دیگری بودند که موسوی در آن‌ها توپ زد و بیش از یک‌فصل هم در آن‌ها دوام نیاورد.

اما بازیکنی که با قلعه‌نویی به‌شدت دچار مشکل شده بود و اتهام‌های سنگینی را به او نسبت داده بود با نظر مستقیم قلعه‌نویی استخدام شد تا خط حمله تیمش را تقویت کند.

موسوی هم در مصاحبه‌ای تمام صحبت‌های پیشین خودش درباره قلعه‌نویی را اشتباه دانست و گفت: حرف‌های آن زمان من رو بذارید رو حساب جوانی و بی‌تجربگی واقعاً اشتباه کردم، یه ذره هم به‌پای این بذارید که من از شخصی یه سری حرف‌ها رو شنیدم که واقعاً آدم تحریک می‌شد، خب این آقا مثلاً بزرگ فوتبال بود.

البته این گفته‌های موسوی شش ما پیش بیان شد و حالا همین بازیکن با نظر مستقیم قلعه‌نویی به ذوب‌آهن پیوسته است.

انتهای پیام/ش

بازیکن گچسارانی تازه‌ترین خرید ذوب آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.