سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس خبر داد؛

برگزاری نشست کتاب‌خوان پزشکان در فسا

سومین نشست استانی کتاب‌خوان در فارس با موضوع پزشکان در شهرستان فسا برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روح‌الله منوچهری سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس گفت: نشست‌های کتاب‌خوان، نشست‌های به اشتراک گذاری کتاب‌های خوانده شده است که در دو سال گذشته به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شده است.

منوچهری به برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان در سطوح مدرسه‌ای، کتابخانه‌ای و تخصصی اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال سه نشست کتاب‌خوان تخصصی در استان برگزار شده است که دو نشست کتاب‌خوان «شعر» و «رسانه» در شیراز و نشست کتاب‌خوان پزشکان نیز به میزبانی فسا برپا شده است.

وی همچنین از برگزاری دو نشست تخصصی کتاب‌خوان تا پایان سال در استان خبر داد و بیان کرد: در مهرماه و همزمان روز عصای سفید، نشست کتاب‌خوان تخصصی عصای سفید و در بهمن ‌ماه نیز نشست کتاب‌خوان «نیروی هوایی» برگزار خواهد شد.

محمد حسین فیروزی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فسا نیز در این نشست با اشاره به همکاری مطلوب دانشگاه علوم پزشکی فسا با مجموعه کتابخانه‌های عمومی این شهرستان، گفت: برگزاری نشست کتاب‌خوان تخصصی پزشکان یکی از سه‌گانه‌ فعالیت‌های فرهنگی و کتابخوانی است که در این شهرستان به کمک دانشگاه علوم پزشکی برگزار شده است.

نشست کتاب‌خوان استانی پزشکان در ادامه با معرفی چهار کتاب برتر پی گرفته شد.
انتهای پیام/ر

نشست کتابخوان پزشکان در فسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار