سودهای سرسام آور تسهیلات بانکی از موانع سرمایه گذاری است

نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: سودهای سرسام آور تسهیلات بانکی از موانع سرمایه گذاری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بیت الله عبدالهی نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی شهرستان اهر گفت: تسهیلاتی که از سوی بانک ها برای واحدهای تولیدی پرداخت می شود، سود آنها زیاد است و یا اینکه چند ماه عدم پرداخت به موقع تسهیلات دریافتی باعث جرایم می شود که لازم است در این زمینه از سوی بانک ها در راستای تولید و اشتغال تجدید نظر شود.

وی افزود: اگر می خواهیم در زمینه تولید و اشتغال گام های اساسی برداشته شود لازم است در صدور مجوزها و همچنین در تأمین برق، گاز و آب واحدهای تولیدی با رعایت مقررات و در کمترین زمان اقدام شود.

نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وجود جوانان تحصیل کرده بیکار در شهرستان اهر، جهت ایجاد اشتغال در منطقه لازم است تمامی ادارات خدمات رسان و به خصوص ادارات کل با کمترین سنگ اندازی همکاری های لازم با سرمایه گذاران را داشته باشند.

وی همچنین با بیان ینکه به خاطر وجود پلیس راه اهر – تبریز در مسیر شهرک صنعتی گفت: هنگام تردد ماشین آلات سنگین در شهرک صنعتی با جریمه مواجه می شوند که لازم است نسبت به انتقال پلیس راه و یا عدم جریمه ماشین آلات سنگین واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی تجدید نظر شود و بنده نیز این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

عبدالهی همچنین ساماندهی ورودی و خروجی شهرک صنعتی و همچنین احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شهرستان اهر را از ضروریات دانست و خواستار توجه مسئولان در این زمینه ها شد.

 

انتهای پیام/ش

ضرورت احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شهرستان اهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.