راه‌اندازی خانه جوان در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: احداث خانه جوان از موارد مهم در استان است که به زودی راه‌اندازی می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمدگفت: طی سفر و دیداری که با معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در تهران داشتم موضوعات مختلفی مطرح و در مورد آنها بحث شد.

 ویبا اشاره به اینکه محمدرضا رستمی، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان دغدغه زیادی برای توجه و رفع مشکلات حوزه جوانان دارد، گفت: به نتیجه این دیدار امیدوار هستم.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد پیگیری احداث خانه جوان در استان را یکی از موضوعات مطرح شده در این دیدار و نشست با معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد و بیان داشت: امیدواریم خانه جوان استان در آینده‌ای نزدیک با حمایت این معاونت راه‌اندازی شود.

این مسوول توجه و پیگیری مشکلات سازمان‌های مردم نهاد را از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بیان کرد و یادآور شد: امیدواریم دعوت از معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برای حضور در استان و بررسی مشکلات از نزدیک به زودی اتفاق بیفتد.

علوی با بیان اینکه در خصوص سفر معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به استان صحبت‌هایی شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم کهگیلویه و بویراحمد در آینده‌ای نزدیک میزبان منطقه‌ای معاونت ساماندهی امور جوانان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد حاشیه‌نشینی را یکی از معضلات و آسیب‌های اجتماعی استان دانست و افزود: امیدواریم با همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها بتوانیم این مشکل را در استان رفع کنیم.

وی با بیان اینکه در این خصوص نیز صحبت‌هایی با معاونت ساماندهی امور جوانان در تهران انجام شد، گفت: امیدواریم بتوانیم با توجه و حمایت این معاونت این چالش را تا حدودی کنترل کرده و کاهش داد.

علوی، گفت: از معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان می‌خواهیم تا از طرح‌هایی که پژوهشگران و محققان ما در این زمینه نوشته و به آنها ارائه داده‌اند توجه کرده و از آنها حمایت کنند تا بتوانیم با اجرای این طرح‌ها در استان گامی موثر در راستای پیشگیری و کاهش معضل حاشیه‌نشینی در استان برداریم.

وی، گفت: در صورت تایید و حمایت از طرح‌های ارائه شده به معاونت ساماندهی امور جوانان برنامه‌های مطلوبی برای رفع مشکل حاشیه‌نشینی در یاسوج اندیشیده شده که اجرا و عملیاتی خواهند شد.

 

انتهای پیام/ش

تلاش و پیگیری مشکلات سازمان‌های مردم نهاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.