فرمانده انتظامی ایرانشهر؛

دستگيري عامل انتشار اخبار کذب در فضاي مجازي توسط پلیس ایرانشهر

فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر از دستگيري فردي که در فضاي مجازي اقدام به انتشار اخبار کذب و هتک حرمت علیه اشخاص مي کرد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ دوستعلي جليليان گفت: در پی رصد فضاي مجازي توسط کارشناسان پليس فتا، فردی که از طريق شبکه هاي اجتماعي اقدام به انتشار اخبار کذب به قصد تشويش اذهان عمومي و هتک حرمت علیه اشخاص مي کرد، شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار کاراگاهان پلیس فتا قرار گرفت.


وي افزود: با بررسي هاي تخصصي انجام گرفته توسط کارشناسان اداره مبارزه با جرايم سايبري پلیس فتا شهرستان، متهم مورد نظر شناسايي و به پليس فتا احضار شد.


اين مقام انتظامی تصريح کرد: متهم پس از اينکه با شواهد و مستندات محکم کارآگاهان پليس مواجه شد، به بزه انتسابي خود اعتراف کرد.


فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر در پايان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد، افزود: توان علمي ماموران انتظامي همانند توان رزمي و عملياتي آنان به لطف خدا بسيار بالا مي باشد و از شهروندان می خواهیم در صورت مواجه با اين گونه مطالب از انتشار آن خودداري کنند.

انتهای پیام/گ

دستگیری عامل انتشار اخبار کذب در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار