قائم مقام وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

بهره برداری از سه هزار و ۲۸۶ واحد مسکن مهر

سه هزار و ۲۸۶ واحد مسکن مهر در استان فارس با اعتباری بیش از ۵۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن مهر در مراسم افتتاح این واحدهای مسکونی در شیراز گفت: سه هزار و ۲۸۶ واحد مسکن مهر امروز در استان فارس به بهره برداری رسیده است که از این تعداد هزار و ۳۵۵ واحد مربوط به اداره راه و شهرسازی، هزار و ۱۹۹ واحد مربوط به شهر صدرا و ۷۳۲ واحد متعلق به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی افزود: این واحد‌ها در شهرستان‌های شیراز، داراب، نی ریز، کازرون، نورآباد، آباده، جهرم، فیروزآباد و اقلید افتتاح شد.

مهرآبادی بیان کرد: در سال ۸۶، ساخت دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور آغاز شد، که از مجموع این واحد‌ها دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد از تسهیلات بانکی برخوردار شدند.

وی اظهار داشت: تاکنون یک میلیون و ۹۶۰ هزار واحد بهره برداری شده است و پیش بینی می‌شود مابقی واحد‌ها تا سال آینده افتتاح شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در حوزه مسکن مهر در پاسخ به بعضی انتقاد‌ها نسبت به بی تفاوت بودن دولت نسبت به مسکن مهر گفت: در دولت یازدهم سالانه بیش از ۲۲۰ هزار واحد تکمیل و افتتاح شده که این آمار نشان سرعت مناسب برای اجرای این طرح است.

مهرآبادی با شاره به اینکه علت تاخیر اجرای مسکن مهر از زمان آغاز این طرح، کمبود اعتبار بوده است، تصریح کرد: در ابتدا میانگین هزینه آماده سازی هر واحد دو میلیون برآورد شده بود که این رقم در برخی شهر‌ها به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافت.
انتهای پیام/ر

افتتاح مسکن مهر در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.