تخصیص اعتبار 25 هزار میلیارد ریالی برای تامین قیر رایگان در کشور

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال برای تامین قیر برای پروژه های آسفالت معابر اصلی و فرعی در استان های کشور 25 هزار میلیارد ریال اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش کورائیم شهرستان نیر افزود: تخصیص قیر رایگان در سال جاری 2 برابر شده است.

وی در زمینه اجرای پروژه های گازرسانی نیز گفت: یک درصد از محل درآمد نفت در بودجه ردیفی مشخص شده که برای پروژه گازرسانی روستایی اختصاص یافته و امسال این ردیف اختصاص یافته و شاهد تحول عظیمی در بخش گازرسانی روستاها خواهیم بود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین از اختصاص 300 میلیون دلار اعتبار برای اجرای پروژه های آبرسانی شرب روستایی در سطح کشور خبر داد و اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ها مسوولان ذیربط استان اردبیل باید طرح جامع تهیه کرده و اجرایی کنند.

بدری در ادامه به 2 برابر شدن اعتبارات عمرانی استان اردبیل اشاره کرد و افزود: با تلاش نمایندگان استان اعتبارات عمرانی استان اردبیل از 270 میلیارد تومان به 516 میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.

وی همچنین از اختصاص تسهیلات کم بهره به روستاییان خبر داد و گفت: از محل صندوق توسعه ملی برای شهرهای زیر10 هزار نفر و روستاها تسهیلات کم بهره در نظر گرفته شده و روستاییان واجد شرایط می توانند با اجرای طرح هایی در روستاهای خود از این تسهیلات استفاده کنند.

بدری در زمینه اجرای پروژه گازرسانی به 15 روستای بخش کورائیم افزود: با اتمام این پروژه تمام روستاهای بخش کورائیم از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی در ادامه از اجرای پروژه آبرسانی مجتمع های شهید محمدزاده و کسایی خبر داد و گفت: با اتمام این پروژه ها اهالی 49 روستای شهرستان نیر از نعمت آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.


انتهای پیام/ح

تخصیص قیر رایگان در سال جاری 2 برابر شده است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار