سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

برگزاری کنگره جامعه اسلامی کارمندان در اوایل زمستان/ جمنا از ظرفیت قشر کارمند استفاده کند

دبيركل جامعه اسلامی كارمندان از برگزاری کنگره تشکل متبوعش در اوایل فصل زمستان خبر داد.

سجادیسیدکمال الدین سجادی دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان برگزاری کنگره تشکل متبوعش، اظهار داشت: جامعه اسلامی کارمندان قصد دارد خود را با قانون جدید احزاب و تشکل‌های سیاسی وفق دهد، بنابراین  احتمالا در اویل فصل زمستان کنگره‌ای برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: در کنگره آتی جامعه اسلامی کارمندان اعضای شورای مرکزی جدید انتخاب خواهند شد و ما از جوانان عضو، دعوت می‌کنیم تا که در کنگره برای عضویت در شورای مرکزی کاندیدا شوند.

سجادی اضافه کرد: جامعه اسلامی کارمندان از تشکل‌های فعال عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری است و مخاطبان ما قشر کارمند کشور است که ظرفیت‌های بالایی دارند.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان خواستار تغییراتی در ساختار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شد و تصریح کرد: ما از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حمایت می‌کنیم، اما معتقدیم که باید جامعه کارمندی هم در ساختار این جبهه گنجانده شود.

وی خاطر نشان کرد: بنده نظر و پیشنهادم را به نمایندگی از جامعه اسلامی کارمندان درباره ایرادات ساختاری جمنا به اعضای آن گفتم و انتظار داریم که از ظرفیت‌های جامعه کارمندی استفاده بیشتری شود.

 

انتهای پیام/

 

حمایت جامعه اسلامی کارمندان از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار