22هزار زائر راهیان نور در یادمان های دفاع مقدس

مسئول اردویی و کاروان های راهیان نور سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از بازدید 22 هزار زائر راهیان نور از یادمان های دفاع مقدس ایلام خبر داد.

 

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ حسین پورمحمدی بیان  کرد: این زائران از استان های مشهد، قم، تهران بزرگ، قزوین، اصفهان، کرمان، یزد و بوشهر بوده اند.


وی افزود: تا پایان شهریور ماه نیز طبق برنامه ریزی های انجام گرفته قرار است چهار هزار نفر دیگر از این استان ها به ویژه استان های مشهد، قم و تهران برای بازدید از یادمان های دفاع مقدس به ایلام سفر کنند.


پورمحمدی یادآور شد: از ابتدای اردیبشهت ماه امسال تاکنون نیز هفت هزار و 500 نفر از اقشار مختلف مردم ایلام به مناطق عملیاتی داخل استان و نیز استان های کرمانشاه و کردستان اعزام شدند.


وی با بیان اینکه مشکل اصلی یادمان های استان ایلام نبود زیرساخت یا احداث اردوگاه با امکانات رفاهی است، گفت: در این مدت 6 هزار نفر از زائران داخل و خارج استان در اردوگاه مقر حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام شب مانی داشته اند.


تقویم اردوهای راهیان نور از ابتدای اردیبهشت هر سال تا 15 فروردین سال بعد است.
 

یادمان های چهارگانه شرهانی دهلران، نقطه ایثار مهران، قرارگاه حضرت امیرالمومنین (ع) و منطقه عمومی بانروشان ایلام از مهم ترین مناطق و یادمان های دفاع مقدس استان ایلام هستند که این اماکن در ایام مختلف سال میزبان تعداد زیادی از کاروان های راهیان نور اقشار مختلف مردم کشور است.


میمک، زمین فوتبال چوار، کوشک ایوان، یادمان شهید چاغروند، سارات سومار از دیگر مناطق عملیاتی استان ایلام است که با ایجاد زیرساخت های مناسب در طول سال می تواند پذیرای کاروان های راهیان نور باشند.


ایلام به عنوان یکی از استان هایی که به صورت مستقیم در جنگ تحمیلی درگیر بود، در دوران هشت سال دفاع مقدس سه هزار شهید، 11 هزار جانباز و 332 آزاده تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.


انتهای پیام/ع

بازدید 22هزار زائر راهیان نور از یادمان های دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.